“God mat i særegen restaurant”
Anmeldelse av Sacro e Profano Trevi

Sacro e Profano Trevi
Vurdert som nr. 1 857 av 14 960 Restauranter i Roma
Prisklasse: kr 141 - kr 411
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 10. juni 2023

Dette kirkelignende lokalet med burleske vegg- og takdekorasjoner litt nord for Trevifontenen besøker vi alltid når vi er i Roma. Favorittbordet er rett over pizzabakeren med utsikt også over resten av lokalet. Maten er god, vin i glass meget god, mens kelnerne er utadvendte og tar seg godt av oss. OK priser. Sist vi var der, var det så godt besøkt at det nok er lurt å bestille bord.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Gunnar K

Anmeldt 22. november 2021

Kjøpte Kylling Cacciatora som jeg googlet meg frem til skulle være en slags gryte. Vel det jeg fikk servert var et stekt kyllinglår på en sjysaus av et slag og med potetbåter.

Dato for besøk: november 2021
Takk, rolfkristiant
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Anbefaler formaggio-pizzaen og sjokolademousse eller tiramisu til dessert.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, idabla
Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, i en gammel kirke. Vi kom tilfeldigvis over restauranten, litt bortgjemt i en sidegate.
God service

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, leneo2104
Anmeldt 21. juni 2018

Endelig er restauranten tilbake etter lang tids oppussing. Et spesielt og hyggelig lokale med «kirkemotiver» i profan retning. Original og meget god fiskerett. Ligger sentralt nær Trevi, men rolig og litt anonymt. Få utebord, men fint inne – også når det er varmt utendørs.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Gunnar K

Har du vært i Sacro e Profano Trevi? Del dine erfaringer!