“Nydelig mat og koselig atmosfære”
Anmeldelse av Glass Hostaria

God for: Forretningsmøter, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservater
Omgivelser: Trastevere
Anmeldt 2 uker siden

Flott matopplevelse i en hyggelig atmosfære i midt i hjertet av Trestevre. Selv om vi synes servicen var litt dårligere enn hva vi kunne forvente av en Michelin-restaurant, så var totalopplevelsen bra! Lokalene var koselige, med servering i to etasjer. Maten var utsøkt! De serverte den beste raviolien jeg noensinne har smakt.

Dato for besøk: september 2019
Takk, bisand74

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Jeg og min kjæreste spiste 7 retters set menu. Alt var nydelig, vil særlig trekke frem raviolien. Tenk at pasta kan være så godt!!! Takk for en fantastisk kveld med god service og mat!

Dato for besøk: september 2019
Takk, tinemik
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Utrolig flinke servitører og mange spennende smaker. Maten var ikke helt som forventet, men alt i alt en herlig kveld.

Takk, lenahar
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse til en fornuftig pris.
Vi hadde sett oss ut denne restauranten på forhånd og den skuffet ikke. Fantastisk mat og utrolig god service som man forventer. Vi bestemte oss for å bestille retter fra menyen selv. Gnocchi, ravioli og lam . Kommer tilbake her ved neste tur til Roma og Trastevere

Dato for besøk: mars 2018
2  Takk, OKornberg321
Anmeldt 15. mai 2017 via mobile enheter

En meget overbevisende start med mojito sfære og et søtt lite fylt tacoshell, ble etterfulgt av noen mindre spennende småretter.

Hummeren var greit nok tilberedt og dagens hvite fisk, black cod, var stekt til perfeksjon.

Øvrige retter (av totalt 11 serveringer) innfridde ikke og gnocchi i parmesan consomme er for øvrig noe jeg aldri trenger å spise igjen.

Oksidert rødvin (vi måtte be om en ny flaske, noe vi også fikk omgående), en skuffende hvitvin fra Langhe, en kjedelig muskatell osv.. Du ser hvor jeg vil, dette var ikke en Michelin restaurant verdig.

Håper de bare hadde en dårlig dag og bommet på sammensetningene, for om nivået de viste denne kvelden er standarden skjønner jeg ingenting.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Baustin82

Har du vært i Glass Hostaria? Del dine erfaringer!