“Fantastisk”

God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Trionfale
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Dette stedet hadde utrolig god service og mat. En av de beste matopplevelsene jeg har hatt. 5/5 for mat. 4/5 for service. Du rakk ikke å spise opp maten omtrent, før de kom og tok tallerken din. Eneste som trekker ned.

Kjempe bra sted, men det store minuset , som var latterlig, er vann meny, du fikk en 2-3 sider vannmeny med forskjellige merker vann. Fra Voss til evian vann. Og hvordan de kan forsvare pris på evian vann til nesten 200kr, vet jeg ikke. Jeg er fra norge, åpenbart, og for meg personlig er vann , vann. Sparkling or still er eneste forskjellen jeg trenger på en restaurant.

Ellers veldig bra!

Takk, Patrick W

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Var her en kveld med kjæresten min i mai. Det super service og god mat. Har vært her tidligere også. Ble derfor litt skuffet denne gangen. Sist gang var rettene litt mer spesielle og fint dandert. En fermentert salat syns jeg blir litt sært. Var heller ikke så glad i kanin pastaen som jeg ga videre til kjæresten min. Han var også litt skuffet da han tidligere har sett alle rettene vi fikk da jeg var der med familien for noen år siden, men han var imponert over at servitøren så han er venstrehendt. Utsikten er det jo ikke noe å si på. Den er jo fantastisk og man ser utover hele Roma.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, christinev88
Anmeldt 30. mars 2018

Jeg og min mann feiret bursdagen min på La Pergola. Det var en eventyrlig kveld fra ende til annen. Vakre omgivelser med utsikt over hele Roma lager en romantisk ramme rundt det hele. Vi overlot til kelneren å bestemme menyen etter å ha forklart preferanser. Det var et godt valg! Har aldri før eller siden hatt et så godt måltid helt fra forrett til kaffe og dessert. Hit skal vi igjen neste gang vi er i Roma.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Q327SBmariab
Anmeldt 30. juli 2014

La Pergola på Rome Cavaleri Waldorf Astoria er av mange omtalt som en av verdens aller beste restauranter.
Etter å ha besøkt stedet i kveld må vi bare slå fast at de har rett!
Restauranten er førsteklasses!!!

Dato for besøk: juli 2014
    • Atmosfære
2  Takk, Bestofhaaviks
Anmeldt 25. september 2013 via mobile enheter

Fantastisk frå ende til annen! Allerede i lobbyen på hotellet, Rome Cavalieri, skjønte vi at dette ville bli ei flott oppleving. Nydeleg interiør, antikvitetar overalt, fantastisk utsikt over heile Roma frå bordet på terrassen. Vin, service og mat var fantastisk, som seg hør og bør på ein tre-stjerners Michelin-restaurant, med tilhøyrande pris. Kvelden vart avslutta med venlege ord frå trollmannen Chef Heinz.

Dato for besøk: august 2013
    • Atmosfære
1  Takk, Erlend E

Reisende som så på La Pergola, så også på

Har du vært i La Pergola? Del dine erfaringer!