“Ikke så imponert”

God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Trionfale
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Maten var god men at denne restauranten har fått tre stjerner, er et mysterium. Maten var ikke særlig eksperimentell (slik som Maaemo) eller spesielt vakkert dandert og kreativ slik som Piazza d’uomo som også har 3 stjerner (Alba). Utsikten er fabelaktig- ut over byen..og å ta et glass champagne ute på terrassen var fantastisk.

En av kelnerne stresset gjennom måltidet mens en annen var veldig behagelig. Serveringen foregikk simultant slik vi ofte ser på denne typen restauranter.
Det ble ikke tilbudt vinpakke til måltidet. Men- de var fantastisk flinke på å holde både vann og vinglass fulle hele tiden.

Signaturretten som var en pastarett var helt fantastisk god. Ellers husker vi ingen av rettene. Desserten var overdådig og en enorm mengde petit fours og en god iskrem på pinne.
Alt i alt en ok opplevelse men uforståelig at restauranten har tre stjerner i Michelin guiden når det fins så mange gode restauranter uten-der både mat og service virkelig setter spor i hukommelsen.

1  Takk, Missjetlagged

Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

En kostbar og fantastisk opplevelse! Vi var to par og alle gikk for setmeny og litt ulike vinpakker. Alle fire var svært fornøyde. Stedet, servicen, de ansatte og maten innfridde. Restauranten eksperimenterer, men på en måte de fleste vil verdsette. Skal du gi din kjære en opplevelse i livet bør du vurdere et besøk hit.

Dato for besøk: september 2019
3  Takk, TageP
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Dette stedet hadde utrolig god service og mat. En av de beste matopplevelsene jeg har hatt. 5/5 for mat. 4/5 for service. Du rakk ikke å spise opp maten omtrent, før de kom og tok tallerken din. Eneste som trekker ned.

Kjempe bra sted, men det store minuset , som var latterlig, er vann meny, du fikk en 2-3 sider vannmeny med forskjellige merker vann. Fra Voss til evian vann. Og hvordan de kan forsvare pris på evian vann til nesten 200kr, vet jeg ikke. Jeg er fra norge, åpenbart, og for meg personlig er vann , vann. Sparkling or still er eneste forskjellen jeg trenger på en restaurant.

Ellers veldig bra!

Takk, Patrick W
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Var her en kveld med kjæresten min i mai. Det super service og god mat. Har vært her tidligere også. Ble derfor litt skuffet denne gangen. Sist gang var rettene litt mer spesielle og fint dandert. En fermentert salat syns jeg blir litt sært. Var heller ikke så glad i kanin pastaen som jeg ga videre til kjæresten min. Han var også litt skuffet da han tidligere har sett alle rettene vi fikk da jeg var der med familien for noen år siden, men han var imponert over at servitøren så han er venstrehendt. Utsikten er det jo ikke noe å si på. Den er jo fantastisk og man ser utover hele Roma.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, christinev88
Anmeldt 30. mars 2018

Jeg og min mann feiret bursdagen min på La Pergola. Det var en eventyrlig kveld fra ende til annen. Vakre omgivelser med utsikt over hele Roma lager en romantisk ramme rundt det hele. Vi overlot til kelneren å bestemme menyen etter å ha forklart preferanser. Det var et godt valg! Har aldri før eller siden hatt et så godt måltid helt fra forrett til kaffe og dessert. Hit skal vi igjen neste gang vi er i Roma.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Q327SBmariab

Reisende som så på La Pergola, så også på

Har du vært i La Pergola? Del dine erfaringer!