Gå til sentrum av Roma, Pantheon, Trevi og Spansketrappen

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Piazza di Spagna på
fra USD 1 187,48
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Plassen foran spansketrappen er full av folk og en fin liten båtfontene. Her er det også muligheter for å fylle opp vannflasken. Husk at vannet i Roma kan drikkes.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, karenmarieh
Anmeldt 28. mars 2019 via mobile enheter

Vi bor rett ved Spansketrappen, så etter å ha sjekket inn på hotellet dro vi en liten tur bort. Det var sent ettermiddag og fult av folk :-)

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, trinelisem2016
Anmeldt 11. september 2018

VI startet fra "Spanske trappen", og tok plassen nedenfor. Derfra er det bare ca 15 minutters gange til Piazza Navona. Videre ca 15-20 minutter til Forum Romanum med antikkens Roma og Colosseum.

Vi har fire barn, og minsten var 4. Han sovna riktignok, så han måtte bæres litt, men ellers gikk det greit for de andre. Litt langt å gå tilbake til bilen... men med litt lekebutikker og is får man det til.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, 75000LOR
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Et flott sted man bør få med seg. Tiltrekker seg mye folk og man går fort videre. Mye selgere som "tvinger" seg på deg (kommer nok av folkemengden).

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, lisamlg
Anmeldt 2. april 2017 via mobile enheter

Flott sted, men litt mye folk. Dessverre gjør det at man fort går videre. Men gå gjerne innom, man er fort i nabolaget uansett.

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, Dr3as