“Virkelig bra restaurant”

Vurdert som nr. 148 av 13 968 Restauranter i Roma
Omgivelser: Prati
Omgivelser: Prati
Anmeldt 27. juni 2018

Alle hilste oss velkommen, og servitøren gjorde at vi følte oss veldig velkommen! Han hjalp oss med valg av drikke basert på maten vi skulle bestille. Det er en utrolig herlig atmosfære i restauranten. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Kåre Valøy D

Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Vi valgte Duck og en Barbera til hovedrett. Lite tilbehør men mye kjøtt og appelsinsaus var veldig god. Desert ble sjokoladesalami, noe jeg ikke har hørt om før. Men den var også veldig god. Tipp topp tommel opp.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, roymik
Anmeldt 19. september 2017 via mobile enheter

Ein skikkelig italiensk resturant med god mat, god service og god stemning. Ikkje minst god pris på ein slik oppvarting.
Fantastisk!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Terje S
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

En super kveld med deilig mat, flott betjening og fint lokale.

Hadde salat til forrett, fin balansert smaksmessig med bra detaljer. Mangocoulis, ristede mandler, passse balsamico- og olivenoljeblanding. Deilig hovedrett av svin med røkt gulrotpurre og perfekt stekt lammecarre. Deilige råvarer, fint dandert og igjen bra balanse.

Bra utvalg av vin og meget bra anbefalinger til maten.

Fullbooket en torsdag kveld og måtte bestille bord på forhånd, men definitivt verdt den lille ekstra innsatsen.

Når servicen i tillegg er over gjennomsnittet er det lite å trekke for. Prisene er også meget bra.

Kan varmt anbefales!

Takk for en fin kveld!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Ivar H
Anmeldt 7. november 2016 via mobile enheter

Innovativ meny og en del klassikere. Svinekjake i tomatsaus var knallgod, selv for meg som ikke er en svineelsker.

Moderne hyggelig lokale med god service og god mat. Anbefales.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, RenateJo

Har du vært i MiVà? Del dine erfaringer!