“Fantastisk service og mat”
Anmeldelse av Hard Rock Cafe

ELLER
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 629 av 13 509 Restauranter i Roma
Kjøkken: Amerikansk, Pub
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Ludovisi
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Meget god mat og fantastisk service. Hyggelige personalet og service-innstilte ansatte. Veldig greie priser og bra beliggenhet.
Hittil, vår beste restaurant opplevelse i Roma!

Takk, 86jonasberg
Alessio Bisogni, General Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Good morning 86jonasberg
thanks you so much for your visit and your positive review. We hope you will have the opportunity to come back soon

Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Vi besøkte dette stedet fredag og lørdag fordi vi var topp fornøyd med alt. Men husk å bestille bord for her var det kø, Veldig god mat, det var det rimeligste stedet vi spiste, kjempe koselig og god service.Vi spiste forskjellige hamburgere og en fantastisk kyllingrett.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, ragna2008
HugoHRC, General Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2019

Thanks for the 5 star rating, keep rockin' and visit us again soon!

Anmeldt 5. oktober 2019

Var der å spiste lunsh.mmenyen er den samme på alle HRC.Mye godt. Kan anbefale rack med cold slow. Verd et besøk

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, ivartina
HugoHRC, General Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2019

Thanks for stopping by to rate us, we hope on your next visit you'll have a 5 star experience.

Anmeldt 25. september 2019

Stilig restaurant, med masse god mat. Bra musikk og mye folk. Ligger også i en flott gate, som visstnok var enormt populær på 70 tallet. Har et slags glassbur ute på fortauet hvor jeg spiste, som gav mulighet til å observere livet på gata og trafikken. Dette kan kanskje virke stressende på enkelte, men atmosfæren er tilstedeværende.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, MisterRAJ
HugoHRC, General Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2019

Thanks for the 5 star rating, keep rockin' and visit us again soon!

Anmeldt 13. august 2019

En av ferie middagene vi så frem til. Fikk bord i glassbygget på utsiden. Kjølig og fint. Gikk rimelig fort, ca 20 min venting på bord. Vi bestilte Famous fajitas og orginal burger. Gode porsjoner og alle syns det smakte etter forventning. Hyggelig servitører og trengte ikke vente lenge på maten! Bra!

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, arnfinnp
HugoHRC, General Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Thanks for your kind words and for recommending Hard Rock Cafe Rome, we look forward to serving you again soon.

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!