“Nydelig mat hyggelig service”
Anmeldelse av Poldo e Gianna Osteria

Omgivelser: Centro
Omgivelser: Centro
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

En smak av Roma.
Spiste torsk med blekksprut og lam marinert i honning. Nyyyydelig :-) Desseren, sbriciolata er akkurat passe søt med smak av vanilje og sitronskall.
Alt til en fornuftig pris.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, KariH886

Anmeldt 3. juni 2019

Anonymt beliggende i en vicolo bak Parlamentet finner vi denne tiltalende restauranten. Den er populær og bord bør bestilles. Våre innbakte og marinerte lammekoteletter uten ben var nydelige. Kyllingretten var også utmerket. OK priser. Her kommer vi gjerne igjen!

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Gunnar K
Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Her får du fantastisk god italiensk mat. Alt har meget høy kvalitet og stedet ligger deilig til i et stille smug. Besøk denne restauranten.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Eskil A
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Dette er en restaurant som bare må oppleves - vi var 6 personer som spiste forskjellig mat og alle var veldig fornøyd. Gode råvarer, fantastiske smaker og gode viner som passet godt til maten. Lett og herlig atmosfære. Vi kommer til å avlegge et nytt besøk i løpet av ferien.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Peremann
Anmeldt 4. desember 2017

Veldig hyggelig atmosfære, mange (litt for mange?) vennlige servitører, men maten var ikke bra. Stekte potet-flak som var ekstremt tørre. Og kjøttet var greit, men alt for mye saltet. Fisk vi bestilte var tørr og dårlig tilberedt.. Så alt i alt var det en skuffende opplevelse der vi forventet veldig god mat, men ble skuffet. Beliggenheten er litt skjult og veldig koselig - og kanskje de ikke trenger 6-7 forskjellige servitører for ett bord.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Dag Sverre S

Har du vært i Poldo e Gianna Osteria? Del dine erfaringer!