Hurtigbilsbilletter til Vatikanmuseene og Det sixtinske kapell

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Sistine Chapel på
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

En del av Vatikanet og masse flotte og historiske malerier. Her er det ikke lov å ta bilder, ett av flere steder i Vatikanet som det ikke er lov. Ei heller å lage lyd(stillerom)

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, mortenels
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Ikke lov å ta bilder eller prate i denne sal. Crovded overfylt rom av mennesker som kan få glo på kunst bilder i 10 min før neste gruppe kommer inn.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 299Olsen
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Først og fremst er det Michelangelos vakre kunst som imponerer. Men kombinert med alle inntriger, konflikter, korrupsjon, mord og annet fanteri cardinaler har drevet med her inne for å selv bli pave er rommet større enn seg selv.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, NavigoToo
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig, fantastisk og storslått. En blir ydmyk av en så fantastisk opplevelse. Anbefales. Guidet tur er å anbefale for innsikt og passere kø. En sann opplevelse å få ta del i dette mesterverket.
Desverre mange turister som ikke respekterer stillhet, fotografering eller bekledning. Og når det er hundrevis og hundrevis av turister i samme rom, blir det bråkete. Jeg ønsker meg tilbake utenfor sommersesongen. Ingen bilder er tatt, da dette er forbudt.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, charlotteBjornsen
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi opplevde hele Vatikanet som flott og staselig, men ganske kjedelig. Mye marmor, pomp og prakt. Gøy å ha sett kapellet, og de berømte maleriene, men ikke noe mer enn det.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, camillag245