Ulike måter å oppleve Sistine Chapel på
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Mye mennesker, men med guidet tur og skip the line fikk vi en flott opplevelse av disse mesterverkene. Michelangelo’s takmalerier må oppleves en gang i livet.
Vår guide gjorde turen gjennom Vatikanet til en flott opplevelse.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Kris_selk
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Her kan det ikke fotograferes eller snakkes. Det var mange som ikke overholdt og det var desverre mye hysjing. Kapellet et hellig sted og det er regler for bekledning både før kvinner og menn. Maleriene er flotte og det er artig å tenke på at det er her en ny pave blir valgt. Det var mindre enn forventet og mye folk gjør de at det ikke ble noe høyde av besøket

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, karenmarieh
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Etter noen timer gjennom Vatikanmuseet avsluttes turen innom det Sixtinske kapell. Dette er et hellig sted, og det er ikke tillatt å ta bilder her inne. Kunsten og stemningen er til å ta og føle på, og det er bare til å prøve å nyte det. Vær obs på at kun de som har kjøp guidet tur kan ta snarveien inn i Peterskirken. Alle andre må ut av museet og inn på Petersplassen.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, KennethO547
Anmeldt 18. mai 2019 via mobile enheter

Når vi først kom hit etter en lengre gåtur innom mange andre severdigheter ble det en fin opplevelse. Det er ikke lov å ta bilde der, noe som var en liten nedtur.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, roarn2018
Anmeldt 7. mai 2019

Vi kjøpte en 3 timers guidet tur. Anbefales på det varmeste, bypasset køen og guiden var morsom og lærerik.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Rogalending