“Vakkert”

La Pieta
Bestill på forhånd
USD 32,03*
og oppover
No Wait Dedicated Access: St Peter's Basilica...
Vurdert som nr. 4 av 53 ting å gjøre i Vatikanstaten
Anmeldt 7. august 2016

Et av Michelangelos vakre verk. Jeg lar meg alltid imponere over kunstnerens naturtro utforming av hender/ben og ansikt.

Takk, Fred O

Anmeldt 1. august 2016 via mobile enheter

Et stykke imponerende arbeid, er utstilt i Peters kirken bak glassvegger. Eneste av Michelangelo i kirken. Verdt et besøk, mye folk.

Takk, thehyl
Anmeldt 10. juni 2015

Michelangelos La Pieta inne i Peterskirken er et must! Vakker statue, men dessverre veldig mange som vil se og fotografere. Vent gjerne litt slik at du får sett ordentlig på statuen, det er den verdt.

Takk, Heidi B
Anmeldt 30. mai 2015 via mobile enheter

Et helt fantastisk mesterverk som det bare er å nyte. For noen fantastiske detaljer og linjer det er i dette kunstverket.

Takk, Tartufo17
Les flere anmeldelser
Anmeldt 23. januar 2015 via mobile enheter

Dette er bare å nyte. Michelangelo sitt mesterverk er bare å nyte. Tenk hvordan dette er laget, alle detaljene. Fantastisk. Must see

Takk, Geir Å

Reisende som så på La Pieta, så også på

Har du vært i La Pieta? Del dine erfaringer!