Ulike måter å oppleve La Pieta på
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Forestiller Maria Magdalena og er et helt fantastisk mesterverk av Michelangelo. Skulpturen står bak glass i Peterskirken. Detaljene er fantastiske og veldig virkelighetsnær linjer.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, karenmarieh
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Å se Maria Magdalena fremstilt slik av Michelangelo i virkeligheten - var en sterk og rørende opplevelse. Hun er slående vakker. IMPONERENDE marmorarbeide, ulikt alt annet fra andre skulptører og Michelangelo selv. At hun er plassert i Peterskirken gjør henne enda mer imponerende. Her feller man tårer.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, charlotteSkilbred
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Rett og slett magisk. Bak et besyttelsesglass og pent opplyst finner du denne vakre steinklumpen i Peterskirken.

Du trenger ikke å være religiøs for å ha utbytte av denne skatten.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Thor Erik N
Anmeldt 7. august 2016

Et av Michelangelos vakre verk. Jeg lar meg alltid imponere over kunstnerens naturtro utforming av hender/ben og ansikt.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, fredo281
Anmeldt 1. august 2016 via mobile enheter

Et stykke imponerende arbeid, er utstilt i Peters kirken bak glassvegger. Eneste av Michelangelo i kirken. Verdt et besøk, mye folk.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, thehyl