Ulike måter å oppleve Cupola di San Pietro på
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Dette var en opplevelse. Selv om du tar heisen, har du mange bratte trappetrinn igjen før du når toppen. Jeg har vanligvis ikke klaustrofobi, men kjente på at det var veldig trangt enkelte steder. På et sted måtte jeg bøye hodet for å komme gjennom. Ned igjen gikk det veldig greit. Flott utsikt fra toppen! Anbefaler å ta heisen, i hvert fall sommerstid.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, camillag245
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Kun kontant betaling. Pris 8 euro for heis deler av strekket eller 6 euro for å gå alle 550 trappetrinn. Det er smalt øverst i kuppelen så om du har klaustrofobi så bør du stå over. Det er en fantastisk utsikt fra toppen!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Lion2369
Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

Dette var en stor opplevelse og verdt et besøk. 6€ for å gå trapper eller 8€ jvid man ønsker å ta heis litt av veien. Utsikten var rå og på vei ned var det en restaurant med en kald en

Dato for opplevelse: april 2017
2  Takk, Stryken
Anmeldt 25. februar 2017

La deg bli fascinert av mesterverk frå fortida laga av dei største blant dei store i Roma sin kunstverden.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, ElsC70
Anmeldt 20. januar 2017

Det å stå på toppen av Roma og skue utover alle himmelretninger er fantastisk, Det å kunne se størrelsen på denne domen og peterskirken på nært hold er utrolig. Jeg anbefaler dette på det sterkeste, men vil advare folk med dårlig helse eller ikke liker trange rom da det er minimum over to hundre trappetrinn opp til toppen fra toppen av heisen. Mot slutten går man med skuldrene i veggen på vær side og hode i taket så det er også ganske trangt.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, SindreS115