Skip-the-Line Group Tour of Vatikanet, Det sixtinske kapell og Peterskirken

fra
USD 38,80
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Peterskirken på
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Ett fantastisk sted og avslutte dagen i Vatikanet. Mange flotte uthoggninger, malerier og det siste verket Michelangelo gjorde før han døde, 89 år gammel. Nye utstillinger(de bytter på hvem som skal vises frem av de gamle pavene/helgene) ofte. Definitivt ett sted å bruke dagen. Obs!! Kom tidlig til Vatikanet, helst rundt 8, ellers blir du stående i KØ!!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, mortenels
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi valgte en guidet tur opp i kuppelen, rundt i kirken og ned i krypten. Mye informasjon som gav det lille ekstra. Anbefales.

Takk, kjespa
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt å dra tidlig søndag for å få med oss Pavens velsignelse kl 12. Vi var der rundt kl 10,og fikk en flott runde inne i kirken uten for mye folk. Vi fikk også med oss prosesjon og messe før vi gikk ut for å oppleve Pavens velsignelse. Litt kjedelig at alt var på italiensk, men alt i alt verd å få med seg

Takk, EliO286
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Virkelig verdt ett besøk, lang kø, ta med drikke,man blir stående en stund. Ta heisen opp i tårnet, utsikten er fantastisk koster 10€ men verdt om ikke du tar det som en treningsøkt. Trapper fører dere videre opp i domen, ikke for folk med klaustrofobi,det er meget trangt enkelte steder.

2  Takk, wenche_norum
Anmeldt 14. september 2018

Vi ankom Petersplassen søndag kveld i 18-tiden, og det var faktisk veldig rolig der. Ingen kø for å komme inn, og mulig å nyte det vakre interiøret uten kaos. Husk at du må være kledd anstendig, atså ingen bare skuldre og veldig korte shorts.

1  Takk, Aud1268