Peterskirken med Vatikanets offisielle guider

fra
USD 28,64
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Peterskirken på
Anmeldt 11. februar 2020

det er bare en ting å si: FANTASTISK IMPONERENDE.Vi dro dit uten å ha kjøpt billett og valgte å stille oss i kø for å komme inn. i løpet av 30 minutter var vi inne. Når køen snirkler seg framover er det bare å benytte anledningen til å nyte utsikten over Petersplassen!

Dato for opplevelse: februar 2020
3  Takk, Fharald
Anmeldt 21. desember 2019 via mobile enheter

Mesterverk av ei kirke.
Det er så stort å oppleve kunst og historie slik Peterskirken byr på.
Beregn god tid, det er muligheter for å gå hele 500 skritt opp til toppen.
Dette må sees. Gåsehud

Dato for opplevelse: desember 2019
8  Takk, monicabellucci123
Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Du blir nok møtt av ei veldig lang kø. Den gikk greit, ca 45 min. Hvis du klarer deg uten guide, så er besøket gratis. Vi kjøpte tilgang til en app, men angret på det. Les litt på forhånd, så er det godt nok.

Dato for opplevelse: november 2019
2  Takk, 538oleu
Anmeldt 24. september 2019

Stor kirke, pass på å ha Audioguide så en får historien rundt alle utsmykningene. Kjøp skip the line billetter, det anbefales. Ta en tur opp på toppen av kirka, det koster 10€, og må betales med cash.

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, MisterRAJ
Anmeldt 20. september 2019 via mobile enheter

Et av høydepunktene i Roma. Kan ikke annet enn å bli imponert over dimensjoner og utsmykning. En tur til toppen av kuppelen bidro til forståelse av størrelsen på kirken og en flott utsikt over byen.

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, Kris_selk