“Under middels”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 9. september 2021

Helt ok mat, men kostet mer enn det smakte. Også dårlig service og servering. Får bedre oppvarting og service på de andre stedene vi besøkte. Hadde håpet på en topp kveld.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 165hegeh

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne restauranten av mine foreldre og den skuffet ikke. Nydelig mat, hyggelige servitører, som virkelig gjorde sitt beste for at vi skulle få en god matopplevelse, og koselig atmosfære. Jeg bestilte saltbakt havabbor, som de danderte foran meg, og venninnen min bestilte andebryst. Begge rettene var nydelige. Kan absolutt anbefales, men husk å reservere bord.

Dato for besøk: september 2019
Takk, T4248XTlindab
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var en restaurant som ble anbefalt av Michelin guiden. Så da ble til at vi prøvde denne når vi først var her. Maten og serveringen var aldeles nydelig så jeg kan absolutt anbefale dere å prøve. Den har nok en forholdsvis høye priser, men sånn er vell når selveste Michelin guiden anbefaler oss å prøve denne.

Takk, 85kjellmac
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Spiste på denne Resturanten med familen. 3 voksne og 2 barn. Alle var meget fornøyde.
Jeg Bestillte tunfisk. Helt perfekt tilberedt!
Desserten var også meget god! Jeg hadde en pistasj dessert som var noe av det beste jeg har spist i Italia!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, B9434PAkiml
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Sentralt beliggende i Monterosso rett ved stranden. God mat og service. Hadde Foie Gras og And, topp mat. Anbefales

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Jyjacob

Reisende som så på Ristorante Miky, så også på

Monterosso al Mare, Cinque Terre

Har du vært i Ristorante Miky? Del dine erfaringer!