Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Fint lite hotell, som ligger rolig til få meter fra hovedgaten i gamlebyen. Små, men funksjonelle rom. God frokost og generelt en hyggelig plass! Men det jeg vil trekke frem er fantastisk serviceinnstilte ansatte! Jeg hadde et uhell første dagen med ambulanse til sykehus som resultat. Med skadd fot hadde jeg behov for krykker, noe jeg fikk lånt på hotellet uten problem. Men ferden skulle gå videre, så en av de ansatte sørget for at svigerfar kjøpte krykker i nabobyen og kjørte de til hotellet! Legger man til all omtanke, isposer og service generelt, er dette et sted hvor man GJERNE kommer tilbake til! Terningkast 6 :-)

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, jonnys2015
Anmeldt 16. desember 2015

Fantastisk hotell med veldig bra betjening. Småe rom, men til gjengjeld er det rent, ordentlig, og ikke noe bråk. Fikk disponere øverste toppterrasse når vi ville. Flott å nyte utsikten med et godt glass vin. Enkel adkomst i gamlebyen. Lett vei til å starte på med de 5byer. Nydelig frokost, hvor du selv bestemte hvilken type omelett/egg du ville ha som ble laget og servert deg ved bordet. Vi bor der gjerne igjen i Monterosso

Dato for oppholdet: oktober 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Ninni99
Anmeldt 28. september 2015

Bodde på hotellet en uke, flott rom, servisinnstilt personell, veldig sentralt beligende i forhold til restauranter, tog og strand. Flott frokost, rene rom, koselig plass rundt hotellet. Kan anmefales på det varmeste

Romtips: Superior med balkong
Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Bjarne H
Anmeldt 13. august 2015 via mobile enheter

Av alle hotellene jeg har besøkt i Italia, er dette det beste hotelloppholdet jeg har hatt. De ansatte er serviceinnstilte og hyggelige. Frokosten var en av de bedre og man kan bestille eggerøre/omelett om man ønsker det. Hotellet er fresht og pen og ligger veldig sentralt i Monterosso.

Dato for oppholdet: august 2015
1  Takk, Tone W
Anmeldt 21. juli 2015

Bodde på hotellet 1 natt da vi måtte rømme fra varmen i la Spezia.
Ble mottatt på en flott måte og skulle gjerne ha bodd der lenger, men det var fullbooket. Flott frokost etter italienske forhold og rent og pent. Rolig rett utenfor turistløypa og godt med plass rundt hotellet. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, ronaldt52