Anmeldt 9. november 2017

Koselig og fint hotell. Meget hyggelig betjening rent, god mat med sentral beliggenhet i forhold til togstasjonen, strand og spisesteder. Fin strandpromenade. Flott utgangspunkt for fotturene mellom byene.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 314gen
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Et supert hotell med en veldig fin plassering om en skal til Cinque Terre. Hotellet ligger like ved en flott strand i Monterosso. Og nær stasjonen så et fint utgangspunkt for vandring. Rent og pent hotell med veldig hyggelig betjening. Det er et fint uteområde med hagemøbler som en kan benytte dag og kveld. Har en noen spesielle behov er de veldig hjelpsomme. Enestd vi savnet var et lite kjøleskap på rommet ellers perfekt for en flott ferieuke i juli.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Italiaelsker
Anmeldt 17. juli 2016 via mobile enheter

Dette hotellet ligger fint til i forhold til strand og togstasjonen. Gratis parkering var fint. Standarden var relativt enkel, men alt var rent og i god stand. Vårt baderom var av god størrelse. Rommet hadde fin utsikt mot fjellene og frokosten var bra til å være i Italia. Det beste med hele hotellet var personalet. Alle var utrolig hjelpsomme og hyggelige.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Marianneboen
Anmeldt 4. oktober 2015

Enkelt hotell med fin beliggenhet og hyggelig service. Enkle rom, men rent. Gratis parkering rett i nærheten. Grei frokost. Bar tilgjengelig med enkel utvalg. Mye nordmenn, men ingen tilgang til norske tv-kanaler.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Simonsen1958
Anmeldt 13. juni 2015

God beliggenhet og med kort vei til strender. Hotellet har enkel standard og rommene er forholdsvis små. Er du over 180 cm høy har du utfordringer på badet. Men aircondition fungerer og det er rent på rommene. Frokost er et enkelt ta selv bord, det er ikke mulighet for bestillinger av "sideorders". Vi opplevde frokosten som helt grei med et lite men godt utvalg av pålegg og brød. Hotel 5 Terre personalet opplevde vi som serviceorientert og tilstede for sine kunder. En enkel og grei hotell opplevelse for et weekend opphold i Monterosso.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Olesette