TripAdvisor
Vernazza
Publiser
Innboks
Søk

“Skygg unna, Elendig service”
Anmeldelse av Belforte

Belforte
Vurdert som nr. 8 av 38 Restauranter i Vernazza
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Har bodd noen dager i Vernazza og ønsket en kveld med god sjømat. Bestilte bord dagen før for å være sikker på at vi fikk bord. Flott beliggenhet og god utsikt til solnedgangen. Kom kl 1930, som bestilt. Noe travel betjening og lite service ved ankomst. Etter 15 min kom en kelner og lurte på om vi ville ha vann mens vi ventet.... kom etterhvert . Bestilte «Fish baked Belforte’s style». Etter 20 min !!! kom kelneren og sa de ikke hadde fisk til denne retten (som var anbefalt) . Utrolig! Fikk så anbefalt grillet mix sjømat. Dårlige greier. Kelner kom aldri og spurte om vi var fornøyd. Vi burde gått med en gang vi kom. Dårlig mat og enda verre service. Gå til andre restauranter . Dette var dårligste opplevelse på restaurant på mange år!!!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Rune S

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Ytterst i Vernazza ligger denne perlen av en restaurant. Utsikten over middelhavet og Cinque Terre er enestående. Vi bestilte grillet blekksprut og pasta med blekksprut blekk. Blekkspruten var den beste jeg noensinne har smakt og kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Hans M
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Spiste middag på Belforte. God mat og greie priser. Hyggelig betjening. Stort pluss er den flotte utsikten man har når man spiser. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Fredrik_81
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Fire venner, to av oss hadde bursdag denne dagen. Vi fikk bord på «balkongen» over havet, bølgene skvulpet under oss. Utsikten og beliggenheten slår alt. Helt fantastisk. Andrea, servitøren, ga alt for å gi oss en minnerik kveld. Han showet, sang, hadde på seg ulike hatter og lagde god stemning. Overrasket oss med dessert. Herlig type. Mye mat, store porsjoner, god vin. Anbefales til alle. Populært sted, må bestille bord.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Sykkelist
Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Et glimrende sted for den seine middag, i solnedgangen. Fiskerettene er svært gode. Utsikt og måltid sammen setter den perfekte rammen for et hyggelig måltid.

Dato for besøk: august 2017
Takk, tfwl

Reisende som så på Belforte, så også på

Har du vært i Belforte? Del dine erfaringer!