Anmeldt 7. august 2016

Flott hotell rett ved borgen. Vi hadde fine rom med balkong mot Gardasjøen. 103 203 og 303 er de beste rommene. Bra standard, supert renhold og nydelig utsikt. Store rom (ikke suiter). Grei frokost med flott utvendig terrasse. På hotellet er det rikelig med solsenger på privat brygge, og man kan bade direkte fra bryggen og ut i Gardasjøen. Hotellet har egen garasje. Husk forhåndsbestilling da det er begrenset kjøremuligheter i gamlebyen.

Romtips: velg rom 103 203 eller 303
  • Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, jacoba878
Cristiano M, Direttore på Eden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2016

Dear jacoba878,
thanks for your review and your stay with us.
Your opinion is very important.
We hope to see you next year.
Best regards

Cristiano

Anmeldt 29. juli 2016

Hotellet var perfekt på alle måter. Det ligger nydelig til i Gamlebyen med frokostterasse og solsenger direkte ved sjøen. Servicen var fantastisk og rommene fine og meget godt renholdte. Frokosten var utrolig god med stort utvalg pålegg, varme retter, frukt og søtsaker. Vi følte oss i høyeste grad velkommen fra vi kom til vi dro. Anbefales på det varmeste.

• Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Terje1701
Cristiano M, Direttore på Eden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2016

Dear terjenatvik2016,

thank you very much in behalf of the whole staff, for the nice review!
We really hope to have the opportunity of welcoming you again at Eden Hotel!

Best regards,
Cristiano

Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i Sirmione, rett ved siden av fergekaia. Til tross for det var det stille og rolig på hotellområdet. Ved vannet var det solstoler og trapp ned til vannet for bading. Servering døgnet rundt i baren. Frokosten var kjempegod. Fint hotell for avslapning midt i en liten travel turistby!

Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Curious635364
Anmeldt 23. juli 2015 via mobile enheter

Vi bodde to netter på Eden Hotel. Elbilen vår fikk parkering i hotellgarasje der den også fikk lading. Nydelig rom med utsikt ned mot. Nydelige fellesområder. Gardasjøen. Delikat og godt utvalg til frokost. Utendørs og innendørs frokost servering. Hotellet ligger i et område med svært mange restauranter og butikker. Like ved hotellet går det båter rundt til andre deler av Gardasjøen. Ekstremt mye turister i området.

Opphold: juli 2015
2  Takk, EirinJanne
Federico C, Proprietario på Eden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2015

Dear Guest,

we would like to thank you for the wonderful review you wrote.
We are very satisfied to read that you had a nice stay at Hotel Eden, and we really hope to have the possibility of welcoming you in the future.

Best regards,
Federico

Anmeldt 30. juni 2014 via mobile enheter

Svært sjarmerende by. Mange hyggelige restauranter. Overraskende god standard på hotellet. Alt virket nytt og var gjennomført i "Designers Guild"- stil. Perfekt beliggenhet. Hyggelig og profesjonell betjening. Svært bra renhold. Mye for pengene. Vi kommer tilbake

Opphold: juni 2014, reiste som et par
2  Takk, Øyvind R
Federico C, Proprietario på Eden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2014

Dear Guest,

we are very glad you enjoyed your stay at Eden Hotel and we would like to thank you for the very positive review you wrote!
We really hope to have the possibility of welcoming you again in the future!

Kind regards,

Federico