Gardasjøen Mini Cruise: Sirmione Peninsula

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Jamaica Beach på
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Sirmione i 10 dager, og vi var på Jamaican Beach hver dag. Om det ikke var morgenbad så var det et kveldsbad. Flott plass, nydelig utsikt. Masse folk, stranda er populær. Men det er alltid en ledig plass. Stenene er glatte, så det er mange som hadde badesko, lurt for dem som ikke har helt god balanse. Vi klarte oss fint uten badesko, det er bare å gå sent og forsiktig, eller legge seg i vannet så fort en får sjanse. Anbefaler å pakke niste, å ha med piknikkurv, dra dit i 18:00 tiden, da får du opplevd en helt nydelig solnedgang ca. 19:30.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, synnove_osen
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Ska du på stranden i Sirmione så styr unna Jamaica Beach. Stranden er trang og den søndagen vi var der så var den overfylt. Muligens er det bedre ved lavere vannstand.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Terje L
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Jeg var her med mor, far og lillesøster. Det var veldig varierende hva slags folk som var her. Noen få familier, men mest ungdommer. Det var god stemning i baren

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Elisabeth A
Anmeldt 6. juni 2017

Flott område, med klart og fint vann. Ved lavvann kan man gå rundt øya på strandsiden. Anbefaler shorts

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Togturist
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Etter mi meining er dette den finaste stranda i Sirmione.
Strendene er ganske langgrunne i området, men denne er bedre. Det blir brådjupt plutseleg!
Den ligg heilt på nordenden av byen, med ein liten bar som ein kan kjøpe seg forfriskningar i, dusjer og toalett.
Ein ligg på bakken eller berg alt ettersom kor sein ein er, det er ikkje den største plassen der så det kan lønne seg å ikkje vere alt for seint ute. Baren har og nokon solsenger til leige.

Den enklaste vegen bort til denne stranda er å gå til kaféen utanfor inngangen til Catullos grotte. Derfrå går ein ut porten som ligg mot innsjøen og berre holder til høgre.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Tore H