“Feiring av bursdag på Resturante La Stresa”
Anmeldelse av Ristorante LaStresa

Ristorante LaStresa
Vurdert som nr. 10 av 114 Restauranter i Stresa
Anmeldt 21. april 2016

Nydelig mat og den beste service. Personalet ordnet alt for oss i forbindelse med feiring av 50 års bursdag. For en fest det ble med musikk ,nydelig mat, vin og stemning i taket. Vi gleder oss til å ta med flere venner til restauranten i fremtiden.

1  Takk, Trine S

Anmeldt 31. oktober 2015

Vi hadde egentlig bestilt bord et annet sted, men på grunn av en misforståelse, valgte vi denne restauranten. Hyggelig betjening og god mat er stikkord, men også en helt spesiell oppdekking er inntrykket vi sitter igjen med. Svarte steinheller i stedet for tallerken. Vi kommer gjerne tilbake hit.

1  Takk, OleR53
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Anmeldt 1 uke siden

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Reisende som så på Ristorante LaStresa, så også på

Stresa, Lago Maggiore
Isola Pescatori, Stresa

Har du vært i Ristorante LaStresa? Del dine erfaringer!