Ulike måter å oppleve I Navigli på
Oppdag Valpolicella
61 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2019

Navigli er ett område som bør oppleves, spesielt på kveldstid. Her ligger barer og spisesteder tett i tett på hver side av kanalen. Tar du en drink eller ett glass vin mellom kl 18:00- 21:00 får du litt tapas/snacks ved siden av drikken. Koselig område

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, sirilf2016
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Var her lørdag kveld og søndag til lunsj. Begge deler var hyggelig. Masse spisesteder og virkelig mye folk på lørdag kveld. Vi traff ikke helt på restaurantene men litt mer planlegging / reservering så treffer det også. :)

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, heidibK9519NS
Anmeldt 8. juli 2017

Vi bodde i nærheten, og hadde daglige turer ned til kanalene. Stemningen på kveldene er helt fantastisk! Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 109KarlS
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 28. juni 2017

Vi var her på kvelden når restaurantene i gang for å åpne. Fikk et bord, noe som ikke ville vært mulig en time senere. Fint å ha middag ved kanalen

Takk, Mirkku2014
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.fi. Vis original
Anmeldt 17. desember 2016 via mobile enheter

En ny oppdagelse for oss. Etter besøk rundt Duomo med mengder med folk var det deilig å gå ned hit, 25 min gange. Pittoresk med mange hyggelige steder . Julemarked og loppemarked med noe for enhver smak. Tåken og kulden la begrensninger på turen da vi ikke kunne sitte ned ute. En julebord med reinsdyr i fronten ga det hele et absurd og koselig preg. Vi kommer tilbake, om kvelden da vi tror dette området vil skinne opp

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, herbjorn