Hoppe-the-line Duomo Tour med Rooftop Access

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Duomo di Milano på
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Duomoen i sentrum av Milano er helt nydelig. Dette er absolutt en attraksjon man bør besøke når man er i Milano, og det er mye annet å se i nærheten. Her er det ofte mye folk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Camilla S
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

dette må bare oppleves, ett så fantastisk bygg som italienerne har brukt nesten 500 år på og bygge.. jeg er imponert over hva vi mennesker klarer og lage med bare hendene..

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, tunneltrollet
Anmeldt 9. juli 2018

Utrolig flott katedral i spesiell stil. For meg var høydepunktet de enorme glassmaleriene, som bare var helt fantastiske når sollyset traff dem. Selv om du har vært i mange andre katedraler, er dette en du bør få med deg - det er svært mye flott å se.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, JohnnyMJohansen
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Vakker kirke. Vi gikk opp til taket og fikk en flott utsikt over byen. Et fantastisk byggverk, anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, MonaK509
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Fasinerende men gir ettertanke hva gjelder forbruk/utsmykking. Tankene beveger seg mot hvem som "skal" tilbedes".....

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, fredo281