Anmeldt 9. oktober 2017 via mobile enheter

Booket dette hotellet pga beliggenheten like ved sentralbanestasjonen, da vi skulle til Modena den ene dagen og til Venezia den andre - og praktisk å bo nær togene. Vi skal tilbake til Milano for å se byen, men da har vi booket en leilighet mitt i sentrum. Hilton hadde en nydelig frokost, med kokk som lagde omelett etter ønske og ferskpresset appelsinjuice maskin. Behagelig med folk til frokost, ikke overfylt som på mange andre hotell. Baren var hyggelig å slappe av om kvelden, men de lagde en dårlig mojito - god service i bar, i resepsjon og i frokostrestaurant.

Opphold: oktober 2017
1  Takk, Bente F
HiltonMilan, General Manager på Hilton Milan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your opinion. We are very happy to hear you had a wonderful stay at the hotel.

I am sure that all your suggestions will help other guests to enjoy even more their stay in Milan.

I'm also glad that you enjoyed our services and facilities like our Executive Lounge and our breakfast.

We look forward to welcoming you back again soon.

Kind Regards,

Anmeldt 16. oktober 2016

Glimrende frokost med bredt utvalg, som gir en god start på dagen. Bra rom og meget god standard på renholdet. I baren var det spennende og rimelig bar meny om kvelden. Buffet med et glass vin. Beliggenheten er perfekt i forhold til Malpensa Express. Kort avstand fra jernbanestasjon, metro og trikk. Et hotel jeg helt klart velger ved mitt neste Milano opphold.

• Opphold: oktober 2016, reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Hotels & Resorts
1  Takk, 997helgea
HiltonMilan, Direttore generale på Hilton Milan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2016

Kjære gjest,

Tusen takk for å dele din type tilbakemeldinger. Det er uvurderlig for oss å vite at du hadde et flott opphold.

Vi er glade for å høre at du satt pris på våre fasiliteter og tjenester som frokost, våre renoverte rom og strategisk beliggenhet i nærheten av sentralstasjonen .

Det har vært en glede å ha deg her, og vi håper å få muligheten til å ønske deg velkommen tilbake på Hilton Milan.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 27. september 2016

Reine store rom.
Noe utdatert på badene, men rent og godt vedlikeholdt.
God og stor frokost.
Hyggelig resepsjon.

Elendig nett til tider, at man må betale for bruk på rommene er et stort minus.

Sentralt beliggenhet i forhold til tog.

• Opphold: september 2016, reiste som et par
1  Takk, May-Tove
Svar fra ledelsen:Besvart 28. september 2016

Kjære gjest,

Tusen takk for å dele dine herlige kommentarer med oss.

Jeg er glad for å lese at du hadde et flott opphold på Hilton Milan, og at du har satt pris på vår beliggenhet og tjenester, spesielt frokost, lobbyen og strategisk plassering.

Vennligst godta min unnskyldning for problemene du har opplevd med wifi; Jeg setter pris på konstruktiv kritikk som det vil hjelpe oss til å forbedre kvaliteten på tjenesten som tilbys til våre gjester.

Bare for informasjon kan vi tilby gratis internett i lobbyen og fra 4 juni 2015 til kunder som er registrert i Hhonors lojalitetsprogram .

Jeg håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til hotellet på et tidspunkt i fremtiden.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 16. august 2015 via mobile enheter

Hotellet var trivelig, spesielt i lobbyn og restauranten.

Dyrt å spise der men nydelig mat.. Spesielt Risotto og pizza var nydelig ☺️

Rommene fine med store flotte senger.. Hotellet ligger nærme sentrum og restauranter.

Koselige ansatte og rent og pene rom.

Opphold: august 2015, reiste med familie
1  Takk, kemer1967
HiltonMilan, General Manager på Hilton Milan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2015

Dear Guest,

thanks for leaving your positive comments on Tripadvisor.
I'm pleased to read that your stay here at Hilton Milan met your expectations.
I am glad you enjoyed your accommodation as well as our restaurant.

We thank you for being our guest and we hope to have the chance to welcome you again,

Best regards,

Anmeldt 1. mai 2014

Som forventet holdt hotellet god standard. Rommene var romslige, rene og hadde svært gode senger med stort utvalg av puter. Vi likte også godt treningsrommet på hotellet, og restauranten var helt OK. Beliggenheten er også veldig grei hva angår jernbanestasjon og kollektivtransport. Oppsummert i forhold til pris og produkt, så gav dette hotellet en grei verdi. Jeg finner det likevel noe underlig at Hilton aldri tilbyr gratis WiFi på rommene.

• Opphold: april 2014, reiste som et par
1  Takk, Geir K