Anmeldt 12. juli 2017

Fint hotell med bra frokost. Personalet var hjelpsomme og ga tips til middagssteder. Bra beliggenhet. Lå der bare en natt, men var veldig greit. Fine rom med godt renhold. Koselige fellesområder på hotellet.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 264amya
Direzione Hotel G, Direttore på Best Western Plus Hotel Galles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2017

Dear Amy,
Thank you for your positive feedback, we are glad to know that you did like our hotel and your stay with us. We will look forward to hosting you again on your next trip to Milan!
Kind Regards,
The Management

Anmeldt 11. april 2016 via mobile enheter

Fint og rent hotell som ligger sentralt. Meget hyggelig og hjelpsom betjening. Sørg for å få rom mot bakgården, for trikken bråker veldig i hovedgaten. God frokost. Flott takterrasse. Enkelt å reise til og fra flyplassen (Malpensa) med tog og undergrunn. Undergrunnstasjon rett ved hotellet. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, randiirener
Vedovotto, Direttore på Best Western Plus Hotel Galles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2016

Dear Irene,
Thank you so much for your review. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay at the BEST WESTERN PLUS Hotel Galles and I will be looking forward to your next visit. Kind Regards, Andrea Vedovotto, General Manager

Anmeldt 15. november 2015

Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Vedovotto, Direttore på Best Western Plus Hotel Galles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2015

Anmeldt 2. november 2015

Jeg bodde på Hotellet fra torsdag til søndag i forbindelse med en samling/et kurs med kollegaer. Rommet var ren og fin, ingenting å utsette her. Allikevel anbefaler jeg å prøve å få et rom som vender mot bakgården. Det er en del støy utenifra, så rommene mot bakgården er nok bedre dersom du ikke sove altfor tungt. Hotellet har en nydelig takterrasse med flott utsikt over byen. Det er kort avstand til sentrum. Personalet er høflig og snakker god engelsk. Frokost/lunsj er helt grei. Jeg anbefaler å oppsøke lokale restauranter i nærheten.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, maik_oslo
Vedovotto, Direttore på Best Western Plus Hotel Galles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2015

Dear Maik,
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
Yours sincerely,
Andrea Vedovotto
General Manager

Anmeldt 1. september 2015

Betjeningen er ungdommelig og frisk, med direkte vennlighet og imøtekommenhet. Alt er meget pent, rent og ordentlig, og selv målt med høyeste skandinaviske standard kan dette neppe gjøres bedre. Hotellet er mye besøkt av amerikanske turister med sinjoviale høflighet - men det kan vi godt tåle! Frokostbuffeen er variert, spennende og med effektiv service. Det merkelige er at restauranten, Terrazzo, i de samme lokaler, er heller lite besøkt. Det er høyst ufortjent, for kjøkkensjefens matkunst kan måle seg med hva som helst, og renslighet, delikat anretning og hyggelig betjening ligger på et nivå hvor selv ikke Hellstrøm kunne ha hatt en eneste ting å sette fingeren på. Milano har et utall spisesteder, mange med god kvalitet. Men vi fant at vi fikk mest for pengene ved å ta middagen på vårt eget hotell, og vi vil gjerne fortelle kommende gjester at det er ikke nødvendig å gå over bekken etter vann.
Hotellets plassering er like ved Lima undergrunnstasjon, som bringer en i kontakt med dele Milanos utmerkede undergrunnsbanesystem. Du kan lett godt gå fra hotellet til sentralbanestasjonen, ca. 20 min. Men med taxi (7 til 10 €) går det greiere med mye bagasje. Fra sentralbanestasjonen er det god flytogforbindelse til Malpensa Airport, hvor både SAS og Norwegian har avganger. Prøv dette! Du blir neppe skuffet !

Romtips: Rom mot bakgården er stillest.
Dato for oppholdet: august 2015
Takk, RolfPrest