4 personer ser på dette hotellet
travelup.com
Anmeldt 13. april 2019

Rene rom og fantastisk frokost. Vennlig personell og ligger i kort avstand fra hovedattraksjonene. Mye god mat. Anbefaler at dere reiser en tur til Comosjøen og tar et cruise der. Det er et must neste gang jeg skal til Milano. Kun 1 time med tog. Jeg reiser gjerne tilbake til hotell galles.

Romtips: Rom på sørsiden er mer stille mens hjørne-rom har noe sol. Noen av rommene veder ut mot en trafikert gate
Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Bjørn Tore B
Direzione Hotel G, Direttore på Best Western Plus Hotel Galles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2019

Dear Bjørn,
Thank you so much for your review. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay at Hotel Galles in Milan and I will be looking forward to your next visit. Kind Regards,
The Management

Anmeldt 12. juli 2017

Fint hotell med bra frokost. Personalet var hjelpsomme og ga tips til middagssteder. Bra beliggenhet. Lå der bare en natt, men var veldig greit. Fine rom med godt renhold. Koselige fellesområder på hotellet.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 264amya
Direzione Hotel G, Direttore på Best Western Plus Hotel Galles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2017

Dear Amy,
Thank you for your positive feedback, we are glad to know that you did like our hotel and your stay with us. We will look forward to hosting you again on your next trip to Milan!
Kind Regards,
The Management

Anmeldt 11. april 2016 via mobile enheter

Fint og rent hotell som ligger sentralt. Meget hyggelig og hjelpsom betjening. Sørg for å få rom mot bakgården, for trikken bråker veldig i hovedgaten. God frokost. Flott takterrasse. Enkelt å reise til og fra flyplassen (Malpensa) med tog og undergrunn. Undergrunnstasjon rett ved hotellet. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, randiirener
Vedovotto, Direttore på Best Western Plus Hotel Galles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2016

Dear Irene,
Thank you so much for your review. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay at the BEST WESTERN PLUS Hotel Galles and I will be looking forward to your next visit. Kind Regards, Andrea Vedovotto, General Manager

Anmeldt 15. november 2015

Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Vedovotto, Direttore på Best Western Plus Hotel Galles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2015

Anmeldt 2. november 2015

Jeg bodde på Hotellet fra torsdag til søndag i forbindelse med en samling/et kurs med kollegaer. Rommet var ren og fin, ingenting å utsette her. Allikevel anbefaler jeg å prøve å få et rom som vender mot bakgården. Det er en del støy utenifra, så rommene mot bakgården er nok bedre dersom du ikke sove altfor tungt. Hotellet har en nydelig takterrasse med flott utsikt over byen. Det er kort avstand til sentrum. Personalet er høflig og snakker god engelsk. Frokost/lunsj er helt grei. Jeg anbefaler å oppsøke lokale restauranter i nærheten.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, maik_oslo
Vedovotto, Direttore på Best Western Plus Hotel Galles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2015

Dear Maik,
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
Yours sincerely,
Andrea Vedovotto