Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

Fint hotell, sentralt plassert i Milano. Kort vei å gå fra flybussen til hotellet. Ligger like ved metrostasjon og sentralstasjon/togstasjon. Komfortable senger og fine rom. God frokostbuffet og service på hotellet. Vi fikk forhåndsbestille sengetøy, puter, temperatur på rommet og innhold i minibar. Minibaren var gratis. Ville bestilt hotellet igjen!

Opphold: juni 2017, reiste med familie
1  Takk, Solvang446
Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Sentralt beliggende, kort vei til de fleste attraksjonene og kun 5 min unna Milano Centrale. Frokosten var veldig god, og veldig delikat tilberedt. Veldig service instilte og oppmerksomme frokost verter. Betjeningen i baren anbefalte en flott restaurant, som vi var veldig fornøyde med

Opphold: august 2016, reiste som et par
2  Takk, Christina J
Anmeldt 19. juli 2016

Dette koselige hotellet ligger 3-5 minutters gange fra Milano Centrale hvor tog og flybuss har avgang og ankomst. Servicen er den beste jeg noengang har opplevd. Rommene som har aircondition er fine og har safe. Badet er stort. Skikkelig trykk i dusjen. Noe jeg likte ekstra godt, var at persienenne gjorde rommet helt svart uten at daglyset vekket deg. Du finner gratis vann og brus i minibaren. Det fylles opp hver dag, Frokosten er helt super. Hotellet har 2 bygg. Hovedbygget med 100 rom og et anneks med 16 rom. Du bestiller selv hvor du vil bo. Grats wi-fi. Duomo di Milano (Katedralen) er 4 metrostopp unna. Det finnes mye og se til fots mellom hotellet og Katedralen. Dette hotellet kan jeg trygt anbefale.

Romtips: Rom mot baksiden
  • Opphold: juli 2016, reiste alene
4  Takk, Rune H
Fontana-GM, Direttore generale på Hotel Berna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2016

Dear Rune H,

We thank you very much for your beautiful review: your opinion is very important to us and it’s also a source of inspiration!

Hoping to welcome you very soon again in our hotel.

Best regards.

Anmeldt 18. juli 2015

Jeg og min kone var imponert over servicen vi fikk på vårt opphold på Hotel Berna, like ved sentralstasjonen i Milano. Foruten service, var den inkluderte frokosten noe av det beste jeg har vært borti.

• Opphold: juli 2015, reiste som et par
1  Takk, Mads H
Anmeldt 7. september 2014

Vi ble møtt av en veldig hyggelig betjening da vi ankom hotellet. Rommet vårt var fint og stille. Det som trakk ned var at toalettet var slitt. Frokosten var også utrolig bra. Hadde det ikke vært for det slitte toalettet hadde hotellet fått full score.

Opphold: august 2014, reiste som et par
1  Takk, KptKarlsen