Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
5 personer ser pÄ dette hotellet
Fullt refunderbart fĂžr fre. 15. des.
Bli belĂžnnet med One Key
Vio.com
Fullt refunderbart fĂžr lĂžr. 16. des.
AlgotelsUSD 149
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
1–6 av 8 180 anmeldelser
Anmeldt 2. august 2022 via mobile enheter

Vi skulle ha en dag i Milano fÞr reisen i Italia gikk videre. Vi ble mÞtt av en svÊrt behjelpelig resepsjonist (Andrea) som var svÊrt serviceinnstilt og hyggelig. Rommet var akkurat passe, med AC og god standard. Anbefales pÄ det sterkeste!

Romtips: T-banen ligger ca 3 min gange fra hotellet, som gjĂžr det svĂŠrt enkelt Ă„ reise rundt i byen
Dato for oppholdet: august 2022
Takk, 786oleu
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Flott hotell med gode rom, hyggelig personale, god frokost og super beliggenhet nÊr T-banen og sentralbanestasjonen. Hyggelige spisesteder i umiddelbar nÊrhet og kort vei til shoppinggaten. NÊrhet til T-banen gjÞr at man enkelt kan bevege seg rundt i Milanos ulike spise- og shoppingomrÄder. Vi kommer tilbake hit!

Legger ved bilde av baren som har svÊrt hyggelig personale og «happy hour» m/gratis snacks.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Reginexo
Anmeldt 15. november 2017

Beliiggenheten i forhold til Milan Centralstasjon var bra . Hotellet hadde flere ny renoverte rom med grei forkost and and restaurant nÊr ved. Noen rom var smÄ andre hadde god plass med dobbelseng. Bra internet.

Romtips: HĂžyere etasjer har mindre stĂžy
Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste pĂ„ forretningsreise
1  Takk, bjornr2013
Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

Fint hotell, sentralt plassert i Milano. Kort vei Ä gÄ fra flybussen til hotellet. Ligger like ved metrostasjon og sentralstasjon/togstasjon. Komfortable senger og fine rom. God frokostbuffet og service pÄ hotellet. Vi fikk forhÄndsbestille sengetÞy, puter, temperatur pÄ rommet og innhold i minibar. Minibaren var gratis. Ville bestilt hotellet igjen!

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Solvang446
Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Sentralt beliggende, kort vei til de fleste attraksjonene og kun 5 min unna Milano Centrale. Frokosten var veldig god, og veldig delikat tilberedt. Veldig service instilte og oppmerksomme frokost verter. Betjeningen i baren anbefalte en flott restaurant, som vi var veldig fornĂžyde med

Dato for oppholdet: august 2016
2  Takk, 51christinaj