4 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Trip.com
getaroom.comUSD 242
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Et kjempe greit hotell i sentrum av Milano. Kort taxi tur fra tog stasjonen der Malpesa ekspressen kommer inn( ikke sentral). Hyggelige folk i resepsjonen. Rommet var rent. En helt fantastisk frokost med alt du kan drømme om. Veldig service innstilte folk.Tok airport shuttle tilbake til flyplassen noe de fikset for oss på hotellet. Kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, beatev115
Anmeldt 28. april 2019

Hotellet valgt grunnet meget god beliggenhet. Meget vennlig og hjelpsomt personale.
Høy standard på rommene, god plass.
Beliggenheten er meget god, 500 m til "domen" og det berømte torget. Hop onOff og så nær. Meget bra frokost med stort utvalg av gode frukter.
Et hotell man gjerne reiser tilbake til.

Romtips: Ikke rom mot gaten, mye gatestøy
Dato for oppholdet: april 2019
Takk, 4804ole
Anmeldt 17. desember 2016 via mobile enheter

Sentralt plassert Hotel ved Duomo, Bretagne og Navigli. Hyggelig betjening, god frokost og flott takterasse. Value for money. Vi kommer tilbake når det blir varmere i lufta og tåka letter. Trikken går forbi her men begrenset støy. Be evt om et rom med lite støy.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, herbjorn
Anmeldt 31. mars 2016 via mobile enheter

Gulvet på rommet er svært møkkete. I tillegg så stinker det gammelt surt askebeger på badet. Har gitt beskjed i resepsjonen, men ingenting er gjort mens vi var til frokost. Frokosten var ganske OK, men kaffen vi fikk var kald og svak. .....................................................................

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, meretew2016
Anmeldt 5. mai 2015

Gode senger, og god lyd demping fra gate. (vi bodde i 2.etg) Grei frokost, med mange valg. Hyggelig personale, men litt lite lokalkunnskap på resepsjonsansatt. Enormt trege heiser, som i tillegg var veldig små. Det ble derfor til at vi brukte trappene. God luft i hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, tourist6016