Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Dette var en god opplevelse!
Fine, store og rene rom. Hyggelige ansatte.
Eneste minuset var frokosten, - men vi fra Norge er nok vant med litt annet pålegg og brødsorter. Stort utvalg av croissanter og annet søtt! Nydeli kaffe Americano!

Opphold: august 2017, reiste som et par
1  Takk, Camilla N
Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Dette hotellet ligger sentralt i Milano. Rett ved butikker. Spasertur inn til Katedralen tar ca 20 minutter. Hotellet har veldig hyggelig og hjelpsom betjening. Det er en koselig hage med flotte blomster midt innimellom husene, her kan også frokosten inntas.

Opphold: juni 2017, reiste med venner
1  Takk, Kristin Skjold Q
Anmeldt 5. august 2014

Jeg betalte rundt en tusenlapp for den ene natten jeg hadde på Hotel Sanpi i Milano. Tatt i betraktning den gode standarden, svært profesjonelle servicen og relativt sentrale beliggenheten, så synes jeg at dette var meget god valuta for pengene til Milano å være. Litt støy fra den afrikanske baren på motsatt side. Meget god restaurant i samme gate noen meter unna.

Romtips: En del støy fra baren på motsatt side av gaten. Be gjerne om et rom som vender andre veien.
  • Opphold: juli 2014, reiste alene
1  Takk, sigbjornh
Anmeldt 7. april 2014

Jeg bodde på dette hotellet fra 19 til 21 mars, og kan anbefale dette for deg som er ute etter topp service og renhold. Fra jeg kom til jeg dro, var personalet oppmerksomme og hjelpsomme, den lille bakgården er en oase av stillhet i et hotell som ligger i sentrum, og snacks-menyen med f.eks. bresaola og parmesan var overraskende delikat og smakfull.
Rommet jeg fikk var bare greit, men for meg er det viktigere at det er hundre prosent rent overalt, og at det var stille slik jeg hadde bedt om. Frokosten var også bare grei, men igjen svært god service.
For deg som vil ta med pølse og skinke hjem, var kjøttvarene i det italienske supermarkedet en gate bortenfor, av høyeste kvalitet.

• Opphold: mars 2014, reiste på forretningsreise
2  Takk, Stig R
Anmeldt 16. april 2013

Vi bodde her tre netter i april 13. Nabolaget virket litt skummelt, men var trygt og fint. Flere gode restauranter i nærheten. Restauranten på hjørnet var kjempegod. Grei service på hotellet -glemte å ordne dyne osv... God service under frokosten. Litt støy fra gaten på rom mot gaten.

• Opphold: april 2013, reiste med venner
1  Takk, mabella71