“Nydelig pasta”

Vurdert som nr. 287 av 9 179 Restauranter i Milano
Omgivelser: Sone 3
Omgivelser: Sone 3
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

En trivelig restaurant litt utenfor de mest populære turistområdene. Maten var nydelig og ble servert raskt! Utrolig hyggelig servitør, hit kommer jeg gjerne igjen

1  Takk, vickenwo

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Hadde sett gode anmeldelser fra tidligere gjester, og valgte å droppe innom siden vi bodde like i nærheten. Det var en skuffelse. Nesten ingen gjester da vi kom, og derfor gikk det fort å få bord og mat. 3 av oss spiste spaghetti carbonara. Denne retter var veldig mektig og meget salt. Skuffende leveranse. Det kom mer folk da vi satt der, og vi opplevde derfor å bli litt oversett. Endte med at vi måtte inn for å be om regning og betale.
Frister ikke til gjentakelse.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Reisefoten007
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

En ganske liten, men veldig trivelig restaurant i en sidegate ikke veldig langt fra Milano Centrale. Servitørene var veldig hjelpsomme og imøtekommende. Svært gode pastaretter. Verdt et besøk.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, lindaaS6431CG
Anmeldt 6. februar 2017 via mobile enheter

Pastaen her er utrolig god og prisen er ikke værst heller! Hyggelig atmosfære og serviceinnstilt personale. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2017
1  Takk, 74cristinak
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Platina fortjener plassen sin på Tripadvisor. Alle fire fant gode pastaretter som falt i smak. Servicen var veldig god.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Stmichel3160

Reisende som så på Platina, så også på

Har du vært i Platina? Del dine erfaringer!