eDreams
Anmeldt 4. september 2022

Vi besøker Cascina Desderi regelmessig for slappe av i nydelige omgivelser med god mat og fantastisk vin. Gården har store leiligheter med kjøkkenfasiliter. Koselig hage med svømmebasseng og fin utsikt over vinrankene.
Gården ligger i hjertet av vindistriktene Piemonte med mange muligheter for fine utflukter til kjente områder som Asti, Barbaresco, Barolo etc.
Vi føler oss alltid velkommen og vertskapet er særdeles hyggelige.

Romtips: Sjekk med vertskapet, så finner de et rom som passer for deg.
Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, 64trulsr
Anmeldt 3. september 2022

Manglene aircontion trakk ned, frokosten også, men rent og pent anlegg. Området rundt stille, ikke noe spesielt. Hyggelig og profesjonell servitør. Vet ikke om vertskapet hadde sovet dårlig om natten, men å bli beskyldt for å bråke og starte drikking kl 11 om formiddagen når man faktisk ikke har vært tilstede på vingården er ganske spesielt og sjokkerende.

Dato for oppholdet: august 2022
3  Takk, lillmarenk
Anmeldt 2. september 2022 via mobile enheter

Tilbrakte fire netter og fem dager der. God vin, men kommer ikke til å kjøpe den! Rommene ok, kunne vært aircondition i flere rom. Frokost ikke som forventet!!
Opplevelser ikke som beskrevet/ bestilt!

Vertskapet, Trond og Roald, trenger en god innføring i service og hvordan behandle betalende gjester!!!

Anbefaler ikke Cascina Desteri!!

Dato for oppholdet: august 2022
1  Takk, Sightsee40012468478
Anmeldt 30. august 2022 via mobile enheter

Vi ankom Cascina Desderi etter en biltur fra Stresa og gledet oss veldig!

Vingården ligger idyllisk til på en liten bakketopp i nærheten av Asti. Her bor man midt i Piemonte-regionen, som er kjent for sine gode viner.

Vi ble tatt godt i mot av Roald og innkvartert i en kjempeflott leilighet med stor stue og kjøkken. Rent og ryddig. Utsikten var upåklagelig, rett ut mot bassenget og vinrankene.

Vi ble umiddelbart spurt om vi ville ha noe å spise, og ble servert en nydelig carpaccio av servitøren Francesco. Her vet de virkelig ikke hva godt de kan gjøre for deg :)

Vi hadde hele vingården for oss selv i to dager, og frokost ble selvfølgelig servert med nydelig utsikt. Her kan man virkelig nyte avslapping ved bassenget og den deilige vinen som gården produserer. Vin finner du stående på rommet, til en meget rimelig pris.

På Cascina Desderi får du virkelig oppleve det gode liv i Italia. I nærheten finner man også de kjente områdene Barolo, Barbaresco og Alba, som absolutt er verdt ett besøk!

Trond og Roald som driver dette stedet er veldig kunnskapsrike og behjelpelig med å komme med anbefalinger på hva man kan gjøre og de kan skreddersy ett opplegg om ønskelig.

Topp service, god lokal mat og ikke minst nydelig vin. Så mye du orker.

Kan anbefales på det sterkeste!
Vi kommer definitivt tilbake for ett lengre opphold :)

Tusen takk for en fantastisk opplevelse!

Romtips: Gode parkeringsmuligheter
Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, 536mariush
Anmeldt 30. august 2022

Her har man virkelig muligheten til å slippe skuldrene ned og nyte. Fantastisk service/mat og for ikke å snakke om viner. Rene og store rom. Det å sitte på ferrassen med et glass vin og se utover vinrankene er gull. Anbefaler dette til alle som ønsker seg bort fra stress.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, L6218GBhansr