Hotel Marconi(Venezia)
Trip.com
Besparingsvarsel! 54 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 54 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 235 per natt.

Relais Venezia(Venezia)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 41 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 41 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 193 per natt.

• Svømmebasseng
  • Restaurant
Hotel Ca' Alvise(Venezia)(Mye for pengene!)
Agoda.com
Besparingsvarsel! 56 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 56 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 206 per natt.

Hotel Tiziano(Venezia)(Mye for pengene!)
Official Hotel Site
Besparingsvarsel! 34 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 34 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 177 per natt.

Ai Mori d'Oriente Hotel(Venezia)(Mye for pengene!)
Agoda.com
Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 226 per natt.

USD 1 101

• Opphold: juli 2010, reiste med familie
Anmeldt 21. juli 2008

• Opphold: mai 2008, reiste som et par
    • Innsjekking/resepsjon
    • Forretningstjenester (som Internett-tilgang)
italiapizzapastalove, Proprietario på Avogaria 5 rooms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2010