“Fantastisk middag og service”
Anmeldelse av Trattoria Povoledo

God for: Lokalt kjøkken, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Cannaregio
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Vi ble møtt og ivaretatt på en god måte. Glutenfritt - ingen problem. Nydelig pizza og pasta kommer gjerne igjen

Dato for besøk: august 2019
Takk, toriln192
simone i, Direttore på Trattoria Povoledo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Spettabile Toriln,
Noi crediamo che la cura dei dettagli e l'attenzione al cliente sono i fattori che determinano un'esperienza positiva,
soprattutto quando un Nostro cliente ha delle intolleranze alimentari e garantiamo la massima attenzione alle contaminazioni tra alimenti.
L'aspettiamo con molto piacere al prossimo Viaggio a Venezia

Cordialmente

Roberto Costantino

Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Vi har spist her 3 ganger og har aldri blitt skuffet, god mat som ser bra ut, god vin, god service, rolig og fin atmosfære, anbefales på det sterkeste :)

Dato for besøk: august 2016
Takk, 243cristianl
Anmeldt 4. september 2015

Vi har i mange år reist til Venezia og flere ganger besøkt Povoledo for å spise om kveldene. Poenget for oss har vært å få et bord på terrassen ut mot Canal Grande. Her har vi vanligvis sittet tett i tett med andre turister fra alle verdens kanter. Selv med mange gjester har vi alltid fått hyggelig service, god mat og ikke minst god stemning. Menyen tilbyr noe for enhver smak. Hovedinntrykket vårt etter mange besøk er positivt.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, Tom T
Anmeldt 23. juli 2015 via mobile enheter

Vi ønsket å sitte inne å spise, da det var aircondition der. Dette fikk vi ikke lov til, da visstnok hele restauranten var reservert, noe vi så at ikke kunne stemme. Dessuten satt personalet her og spiste. Vi startet med en kopp svindyr kaffe, og fant ut at vi kun ville ha dessert ute i varmen. Dette fikk vi ikke lov til! Det var kun tre andre bord med kunder på dette tidspunktet. De ønsket åpenbart ikke kunder, skikkelig dårlig service!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, HansPetterRuud
Anmeldt 18. april 2015 via mobile enheter

Fin plass å sitte ved kanalkanten ved canal grande. God service. Herlig å ta en kaffe eller vin å se på trafikken på kanalen. Ligger ved jernbanestasjonen.

Takk, 299geir_

Reisende som så på Trattoria Povoledo, så også på

Har du vært i Trattoria Povoledo? Del dine erfaringer!