“Fantastico!!!!!”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: San Polo
Anmeldt 31. januar 2019

Vi feiret nyttår i Venezia med 8 venner,BESTE restaurant når det gjelder service og mat, Stefi som serverte oss ga oss en fantastisk opplevelse, vi gikk tilbake 2 ganger etter det.
Anbefales.....

Dato for besøk: januar 2019
Takk, CarlosN2264

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Dårlig mat, elendig service og lang ventetid. Bestilte lasagne og pizza som burde være enkelt. Tok nesten 1 time og var ikke verdt å vente på.

Takk, aimarviking
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

God mat, brukbare priser. Om du ikke bryr deg om servicen. (den er legendarisk dårlig) så er det ganske greit.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, thomase1007
valterer, Proprietario på Ristorante Florida, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

buongiorno, grazie per la recensione e per i consigli , faremo di tutto per farne tesoro
Se ripassate , avrete gratuitoun pasto per tutti voi, il mio cell 3201808418
valter , titolare

Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Vi spiste her 7 stykker. Fikk både god underholdning og fantastisk mat! Anbefales på det varmeste

Dato for besøk: juni 2018
3  Takk, 289heidil
Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Super service veldig hyggelige som jobbet her. Plassering er perfekt ved vannet. Maten Var nydelig. Spiste her tre dager på rad og stod til forventningene hver gang. Dette stedet kan jeg trygt anbefales. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 321katharinal

Reisende som så på Ristorante Florida, så også på

Har du vært i Ristorante Florida? Del dine erfaringer!