Anmeldt 3. april 2015 via mobile enheter

Supert hotell, men viktig å oppgradere rommet, betalte 80 euro natta ekstra for det. Men herregud for et flott rom med en fantastisk utsikt. Eneste minus er bråk fra elva. Så kjøp øreplugger, så er dette noe av det beste. Frokosten er Ok, typisk italiensk.

Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, Olafsen
Anmeldt 19. august 2014

Veldig bra beliggenhet med kort vei å gå fra både jernbanestasjonen og fra busstasjonen (Piazza de Roma). Man kan fint gå med bagasje, selv om det er utfordrende å ta seg gjennom folkemassene. Gata utenfor hotellet er ganske smal, og fylt av folk nesten til enhver tid på dagen. Da vi ankom fikk vi tilbud om å oppgradere til superior rom, og rommet var såpass fint at vi takket ja. Vi betalte endel ekstra, men fikk til gjengjeld et flott og stort rom med egen veranda med utsikt over Canal Grande. Det var gull verdt å kunne trekke seg tilbake dit etter all trengselen ellers i byen! Personalet på hotellet var hyggelig ved ankomst, men relativt uinteresserte senere. God rengjøring, flott bad. Aircondition på rommet kunne dessverre ikke verken skrus av eller reguleres, men slo seg på igjen etter ett minutt. Dette førte til en lei forkjølelse. Veldig harde madrasser! Hotellet kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: august 2014
1  Takk, f0sile
Anmeldt 21. juli 2014

Hotellet ligger perfekt til ved Canal Grande med kort veg til jernbanestasjon, cruise terminal.
Fikk rom med terrasse og utsikt over Canal Grande. Stort og elegant rom i venesiansk stil. Sengen var flott men meget ubehagelig og hard. Meget hard pute.
Grei frokost.
Upersonlig personale.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Torito52
Anmeldt 5. juli 2014 via mobile enheter

Hei!
Vi skjønner egentlig ikke de som er negative til dette hotellet. Det finnes både billigere og mye dyrere hoteller. Rommene er fine, rene og vårt er stort nok. Ligger ved sentralstasjonen så det er lett å komme seg inn i hele Venezia, gå til st Markus og Rialto, men også fint om dere har tid til å se litt av omegn, som Verona og Trieste.

Betjeningen er hyggelig og serviceminded og frokosten ganske bra.

Vi er godt fornøyde med dette hotellet!

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, kjetil_e_l_l
Anmeldt 9. mai 2014

Hallen og uteområdet er vakkert, ansatte er lite vennlige. Rommene er små og varme (aircondition virker ikke i mai). Badet lukter kloakk, frokosten er under middels.ok beliggenhet. Harde madrasser og puter. Mye mygg! Wifi-passord må stadig skiftes. En del bråk på natten. Veldig dyrt i forhold til standard!

Dato for oppholdet: mai 2014
Takk, Norge1814