Anmeldt 8. mai 2014

Jeg og min kone var her i 2 dager, og opplevde en fin plassering, der man kan gå igjennom små gater til de forskjellige attraksjoner. Ankom hotellet med båt fra flyplassen. Rask og grei insjekking, god service av hotellets ansatte. God mat på restauranten. Vårt rom var ikke av de største, men var rent og pent. Anbefales.

Romtips: Bodde i 4 etasje og der var det ikke noe støy, selv med vinduet åpent hele tiden.
  • Opphold: april 2014, reiste som et par
Takk, Rolf-Bardu
Anmeldt 8. november 2013

Det som trekker mest opp ved dette hotellet, er at tilgjengeligheten med barnevogn er god. Og at det var mulighet til å sitte ute ved kanalen og ta et glass vin. Utsikten fra toppetasjen var også verdt å få med seg. Ellers var det til tider litt venting for å få snakket med resepsjonen. Frokosten var ikke noen opptur. De skulle skaffe barnestol men vi fikk først en som var falleferdig, etterpå en som var skitten. Grunnen til at vi havnet ved dette hotellet, var at det vi først hadde bestilt, Hotel Continental, hadde måtte stenge noen rom pga feil med ventilasjon, så da ble vi tildelt rom her heller.

Romtips: For barnefamilier og bevegelseshemmede er et rom med inngang fra atriet veldig praktisk. Ingen heis, og et avgrenset "lekeområde". Ulempen er at det ikke er noen utsikt.
  • Opphold: oktober 2013, reiste med familie
Takk, Johanne E
Anmeldt 23. oktober 2013

Veldig grei beliggenhet, kort vei til Cruishavnen.
Lett å komme rundt i Venecia uten måtte gå seg vill
rommene har veldig enkel standar, maten var god, men servicen kunne vert en god del bedre. venter man beskjeder bør man huske å spørre, ingenting kommer automatisk, kommer ikke til å leie rom her flere ganger, prisen er stiv, men det er typisk for Venecia

Romtips: Som alt annet i Venecia var dette dyrt, frokosten var overraskende bra
  • Opphold: september 2013, reiste som et par
Takk, Arnefv
Anmeldt 30. august 2013

Hotellet har yppelig beliggenhet ved gran canal. Gå avstand fra Cruisehavnen, rett ved buss og togstasjon. Bare ett par bruer over vannet fra busstasjonen så er du på hotellet og slipper drasse med koffertene opp og ned over alle andre bruer for å komme seg til hoteller lengre sør i venezia. Aboslutt ingen by for rullestoler, trillekofferter, eller barnevogner. Hotellet hadde en utmerket service, bagasjen ble oppbevart før rommet var klart (var litt tidlig ute), deretter fraktet til rommet når vi kom tilbake. Hadde rom i bakgården på hotellet, så stille og fredelig og fikk være for oss selv.
Ikke typisk italiensk frokost, hvor du får en espresso og en muffins. Her var det egg og bacon, salami, ost og det du måtte ønske. Kaffe og te kommer de og serverer på bordet etter ønske.
Rene, fine og romslige rom, hvor vi trivdes kjempe godt.
Venezia i seg selv var ikke mye å skryte av, så hotellet ble det beste ved turen dit.
Personale som var behjelpelig med vanntaxi/buss billetter, billetter til flybussen og all informasjonen man måtte ønske.
Rommene vi bodde på hadde forresten Handicap håndtak, do og hånddusj som lå på bakkeplan, så det fungerer fint også for rullestolbrukere om det skulle være aktuelt å reise dit.

Romtips: 510 var HC tilplasset med utgang til bakgården på bakkeplan
  • Opphold: august 2013, reiste som et par
1  Takk, larem89
Anmeldt 7. august 2012

Rommet var klargjort når vi ankom. Resepsjonisten oppfattett vi igrunn som noe overlegen. Vi ble vist til rommet av egen piccolo som også tok baggasjen. Aircondition på rommet lekte utover teppet på gulvet som ble ganske vått. Hotellet framstår som noe slitt, og man føler msn burde fått mer for denne prisen. Frokosten var derimot veldig god. Internett fungerte dessverre ikke under vårt opphold, men skulle være gratis.

Opphold: juli 2012, reiste som et par
2  Takk, Frederik U