Anmeldt 2. september 2014

Aktverdig Hotell, Vi bodde der 3 dager. God frokost til å være Italiensk. Veldig servicevennlig betjening. Et hotell som anbefales. Bra beliggenhet, da hotellet ikke ligger der det ferdes flest mennesker.

• Opphold: august 2014, reiste som et par
Takk, 557Nei
Anmeldt 27. mai 2014

Stilfult hotell, vi bodde der 4 netter og rommet stod til forventningene med nydelige rom i venetiansk stil og kjempe fin utsikt over kanalen.
Det var stille på natten og alt var i gangavstand.

En opplevelse.

Romtips: Rom mot kanalen gir fin utsikt og det er stille.
  • Opphold: mars 2014, reiste som et par
Takk, Milla208
Anmeldt 8. mai 2014

Jeg og min kone var her i 2 dager, og opplevde en fin plassering, der man kan gå igjennom små gater til de forskjellige attraksjoner. Ankom hotellet med båt fra flyplassen. Rask og grei insjekking, god service av hotellets ansatte. God mat på restauranten. Vårt rom var ikke av de største, men var rent og pent. Anbefales.

Romtips: Bodde i 4 etasje og der var det ikke noe støy, selv med vinduet åpent hele tiden.
  • Opphold: april 2014, reiste som et par
Takk, Rolf-Bardu
Anmeldt 8. november 2013

Det som trekker mest opp ved dette hotellet, er at tilgjengeligheten med barnevogn er god. Og at det var mulighet til å sitte ute ved kanalen og ta et glass vin. Utsikten fra toppetasjen var også verdt å få med seg. Ellers var det til tider litt venting for å få snakket med resepsjonen. Frokosten var ikke noen opptur. De skulle skaffe barnestol men vi fikk først en som var falleferdig, etterpå en som var skitten. Grunnen til at vi havnet ved dette hotellet, var at det vi først hadde bestilt, Hotel Continental, hadde måtte stenge noen rom pga feil med ventilasjon, så da ble vi tildelt rom her heller.

Romtips: For barnefamilier og bevegelseshemmede er et rom med inngang fra atriet veldig praktisk. Ingen heis, og et avgrenset "lekeområde". Ulempen er at det ikke er noen utsikt.
  • Opphold: oktober 2013, reiste med familie
Takk, Johanne E
Anmeldt 23. oktober 2013

Veldig grei beliggenhet, kort vei til Cruishavnen.
Lett å komme rundt i Venecia uten måtte gå seg vill
rommene har veldig enkel standar, maten var god, men servicen kunne vert en god del bedre. venter man beskjeder bør man huske å spørre, ingenting kommer automatisk, kommer ikke til å leie rom her flere ganger, prisen er stiv, men det er typisk for Venecia

Romtips: Som alt annet i Venecia var dette dyrt, frokosten var overraskende bra
  • Opphold: september 2013, reiste som et par
Takk, Arnefv