Anmeldt 9. mai 2015 via mobile enheter

Vi bodde to netter med frokost inkludert. God service i resepsjonen. Rommet var godt selv om det er noe lytt. Bra renhold og delikat bad. Engelske kanaler på tv. Frokosten var godt over snitt og det var hyggelig betjening. Super bar på toppen som var fin om dagen og topp om kvelden. - selv om den stengte noe tidlig. Hotellet ligger svært sentralt ved Grand kanal, jernbanen og busstasjonen.

Opphold: mai 2015, reiste som et par
Takk, Tage P
Anmeldt 11. november 2014

Flott hotel med enestående beliggenhet til Grand Canal, Taxibåter, togstasjonen rett utenfor døra.
Gammelt bygg men koselige rom, flott betjening og nydelig frokostbuffet.

Fantastisk takterrasse med bar og hvor de serverer alt fra menyen!

• Opphold: juli 2014, reiste som et par
Takk, Mandal-norway
Anmeldt 2. september 2014

Aktverdig Hotell, Vi bodde der 3 dager. God frokost til å være Italiensk. Veldig servicevennlig betjening. Et hotell som anbefales. Bra beliggenhet, da hotellet ikke ligger der det ferdes flest mennesker.

• Opphold: august 2014, reiste som et par
Takk, 557Nei
Anmeldt 27. mai 2014

Stilfult hotell, vi bodde der 4 netter og rommet stod til forventningene med nydelige rom i venetiansk stil og kjempe fin utsikt over kanalen.
Det var stille på natten og alt var i gangavstand.

En opplevelse.

Romtips: Rom mot kanalen gir fin utsikt og det er stille.
  • Opphold: mars 2014, reiste som et par
Takk, Milla208
Anmeldt 8. mai 2014

Jeg og min kone var her i 2 dager, og opplevde en fin plassering, der man kan gå igjennom små gater til de forskjellige attraksjoner. Ankom hotellet med båt fra flyplassen. Rask og grei insjekking, god service av hotellets ansatte. God mat på restauranten. Vårt rom var ikke av de største, men var rent og pent. Anbefales.

Romtips: Bodde i 4 etasje og der var det ikke noe støy, selv med vinduet åpent hele tiden.
  • Opphold: april 2014, reiste som et par
Takk, Rolf-Bardu