“Ferie”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 12 sider til!
Hotel Carlton on the Grand Canal
Nr. 145 av 385 hoteller i Venezia
Anmeldt 2 august 2017 via mobile enheter

Veldig fint hotell og veldig hyggelig folk som jobber der både i resepsjonen, matsalen og på takterrassen som er en flott utsikt. Kort veg til jernbane og rutebåter som frakter folk på kanalene. Anbefales.

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Knut R
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 3 august 2016 via mobile enheter

I år er andre gangen jeg og samboeren min bor på dette hotellet i 2 dager, veldig bra hotell, like ved tog og buss stasjon, fin utgangspunkt til å utforske Venezia, alle på hotellet er høflig og du føler deg velkommen, vi vet allerede nå at vi skal tilbake til dette hotellet neste år også :)

Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, Cristian L
Anmeldt 9 mai 2015 via mobile enheter

Vi bodde to netter med frokost inkludert. God service i resepsjonen. Rommet var godt selv om det er noe lytt. Bra renhold og delikat bad. Engelske kanaler på tv. Frokosten var godt over snitt og det var hyggelig betjening. Super bar på toppen som var fin om dagen og topp om kvelden. - selv om den stengte noe tidlig. Hotellet ligger svært sentralt ved Grand kanal, jernbanen og busstasjonen.

Opphold: mai 2015, reiste som et par
Takk, Tage P
Anmeldt 11 november 2014

Flott hotel med enestående beliggenhet til Grand Canal, Taxibåter, togstasjonen rett utenfor døra.
Gammelt bygg men koselige rom, flott betjening og nydelig frokostbuffet.

Fantastisk takterrasse med bar og hvor de serverer alt fra menyen!

• Opphold: juli 2014, reiste som et par
Takk, Mandal-norway
Anmeldt 2 september 2014

Aktverdig Hotell, Vi bodde der 3 dager. God frokost til å være Italiensk. Veldig servicevennlig betjening. Et hotell som anbefales. Bra beliggenhet, da hotellet ikke ligger der det ferdes flest mennesker.

• Opphold: august 2014, reiste som et par
Takk, 557Nei
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Venezia hotellene
Hotel Antiche Figure
Hotel Carlton Capri
Nr. 173 av 385 i Venezia
655 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Hotel Carlton on the Grand Canal? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Hotel Carlton on the Grand Canal

Adresse: Santa Croce 578, 30135 Venezia, Italia
Beliggenhet: Italia > Veneto > Provinsen Venezia > Venezia > Venezia > Santa Croce
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice Transporttjeneste Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.76 luksushotell i Venezia
Nr.149 romantisk hotell i Venezia
Prisnivå: kr 837 - kr 2 868 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Hotel Carlton on the Grand Canal 4*
Antall rom: 145
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Agoda, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Hotel Carlton on the Grand Canal. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Carlton Grand Canal Hotel
Hotel Carlton Grand Canal
Canal Hotel Venice

Er dette din oppføring på TripAdvisor?