Anmeldt 25. mars 2016 via mobile enheter

Accademia Hotel er et glimrende hotell for noen gode dager i Verona. Beliggenheten er kun noen få minutter fra severdighetene og servicen er helt topp.
Hyggelig og hjelpsom betjening og alle faseliteter man trenger for et opphold i Verona.

Opphold: mars 2016, reiste som et par
Takk, Vegard69
Anmeldt 24. september 2015

Meget bra hotell som ligger midt i byen. Bare gå ut av hotellet så er du i handlegaten og det er ikke langt å gå til Julies hus og severdighetene. Store rom med gode senger. Men noe støy fra gaten utenfor. Kan anbefale dette hotellet på det sterkeste.

Opphold: april 2015, reiste med venner
1  Takk, Siriann2
Anmeldt 15. august 2015 via mobile enheter

Midt i smørøyet i gamlebyen. Veldig hyggelig betjening - fin bar. Rommet var stort og sengene gode. Utsikten fra rommet rett ned på det yrende folkeliv. Delikat og flott frokost - pluss også for god kaffe.
Parkeringsmuligheter nær hotellet.

Opphold: september 2014, reiste med venner
Takk, Bengt H
Anmeldt 29. juli 2014

Midt i sentrum med gangavstand til Arena verona og andre severdigheter. Vi hadde suite med egen utgang til privat terrasse noe som anbefales da rommet var litt mørkt og trangt. servicen var upåklagelig fra alle inkludert piccoloer :)

• Opphold: juni 2014, reiste som et par
Takk, Lillis666
Anmeldt 11. juni 2014

Med kun to dager til disposisjon i Verona er dette et perfekt hotell. I tillegg til beliggenheten midt imellom Arena og Rome&Julie er servicen upåklagelig og rommene meget bra. Absolutt et hotell å anbefale og et sted vi vil velge på nytt hvis vi kommer tilbake til Verona, som slett ikke er usannsynlig

Romtips: Utsikt mot bakgaten med en liten balkong er absolutt trivelig, spesielt om morgenen
  • Opphold: juni 2014, reiste som et par
Takk, Runar N