Anmeldt 26. april 2016

Vi bodde 3 netter på hotellet og vi har bare positive opplevelser. Store rom, god frokost og hyggelig serviceinnstilt personale. Det beste med hotellet er at det ligger innen kort gangavstand til det meste. Et hotell jeg gjerne bor på igjen.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Linn7
Anmeldt 25. mars 2016 via mobile enheter

Accademia Hotel er et glimrende hotell for noen gode dager i Verona. Beliggenheten er kun noen få minutter fra severdighetene og servicen er helt topp.
Hyggelig og hjelpsom betjening og alle faseliteter man trenger for et opphold i Verona.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Vegard69
Anmeldt 24. september 2015

Meget bra hotell som ligger midt i byen. Bare gå ut av hotellet så er du i handlegaten og det er ikke langt å gå til Julies hus og severdighetene. Store rom med gode senger. Men noe støy fra gaten utenfor. Kan anbefale dette hotellet på det sterkeste.

Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, Siri A
Anmeldt 15. august 2015 via mobile enheter

Midt i smørøyet i gamlebyen. Veldig hyggelig betjening - fin bar. Rommet var stort og sengene gode. Utsikten fra rommet rett ned på det yrende folkeliv. Delikat og flott frokost - pluss også for god kaffe.
Parkeringsmuligheter nær hotellet.

Dato for oppholdet: september 2014
Takk, 563bength
Anmeldt 29. juli 2014

Midt i sentrum med gangavstand til Arena verona og andre severdigheter. Vi hadde suite med egen utgang til privat terrasse noe som anbefales da rommet var litt mørkt og trangt. servicen var upåklagelig fra alle inkludert piccoloer :)

Dato for oppholdet: juni 2014
Takk, Lillis666