Mazzanti(Verona)
  • Gratis parkering
Besparingsvarsel! 18 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 18 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 387 per natt.

• Romservice
Official Hotel Site
Anmeldt 26. april 2016

Vi bodde 3 netter på hotellet og vi har bare positive opplevelser. Store rom, god frokost og hyggelig serviceinnstilt personale. Det beste med hotellet er at det ligger innen kort gangavstand til det meste. Et hotell jeg gjerne bor på igjen.

• Opphold: april 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Linn7
Anmeldt 25. mars 2016 via mobile enheter

Accademia Hotel er et glimrende hotell for noen gode dager i Verona. Beliggenheten er kun noen få minutter fra severdighetene og servicen er helt topp.
Hyggelig og hjelpsom betjening og alle faseliteter man trenger for et opphold i Verona.

Opphold: mars 2016, reiste som et par
Takk, Vegard69
Anmeldt 24. september 2015

Meget bra hotell som ligger midt i byen. Bare gå ut av hotellet så er du i handlegaten og det er ikke langt å gå til Julies hus og severdighetene. Store rom med gode senger. Men noe støy fra gaten utenfor. Kan anbefale dette hotellet på det sterkeste.

Opphold: april 2015, reiste med venner
1  Takk, Siriann2
Anmeldt 15. august 2015 via mobile enheter

Midt i smørøyet i gamlebyen. Veldig hyggelig betjening - fin bar. Rommet var stort og sengene gode. Utsikten fra rommet rett ned på det yrende folkeliv. Delikat og flott frokost - pluss også for god kaffe.
Parkeringsmuligheter nær hotellet.

Opphold: september 2014, reiste med venner
Takk, Bengt H
Anmeldt 29. juli 2014

Midt i sentrum med gangavstand til Arena verona og andre severdigheter. Vi hadde suite med egen utgang til privat terrasse noe som anbefales da rommet var litt mørkt og trangt. servicen var upåklagelig fra alle inkludert piccoloer :)

• Opphold: juni 2014, reiste som et par
Takk, Lillis666