Ulike måter å oppleve Arena di Verona på
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Her sloss gladiatorene på liv og død til forlystelse for allmuen i en svunnen tid. «arena di Verona» ble bygget tidligere enn Colosseum i Roma og er Italias fjerde største. Imponerende byggverk som ble delvis revet for å skaffe bygningsmaterialer til andre bygg, men som så ble bevart og delvis restaurert. Huset i sin tid opptil 30 000 tilskuere.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, FFK1903
Anmeldt 2. oktober 2018

Kan se ut til at det stort sett er ferdig rigget for konserter o.l hele tiden , noe som hinder å få se alt.

For de som er inn I histore og glad I gammel byggekunst er det et must å se :)

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, 963geirt
Anmeldt 28. august 2018

Vi var en vennegjeng som så Turnadot. det ble en fantastisk opplevelse, alt stemte, kulisser, aktører, orkester og ikke minst været. En fantastisk opplevelse.

Takk, 466arneh
Anmeldt 6. august 2018

Opplevde "Carmen" i Arena Verona. En flott opera i spektakulere omgivelser, med nydelig lyssetting. Dyktige skuespillere og musikanter.

Takk, Oddny T
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Fint å se,men ikke verdt pengene for å gå inn. Byggeplass med sener var det som møtte oss på innsiden. Dyrt var det også. Brukte toppen 5 min på å se det som var der

3  Takk, Gry65