“Svarte til forventningene. ”
Anmeldelse av The Kings

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Valgte restaurant ut fra gode anmeldelser på tripadvisor. Ble ikke skuffet. Flott utsikt ut over havet. Hyggelig betjening. Høyt nivå på mat. Var nesten fullt så det lønner seg nok å reservere. Her kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 499gunnarm

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Koselig beliggenhet. Super service. Vi var r too ganger og kunne gjerne gått dit flere ganger

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Mariee80
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Kan anbefale denne restauranten på det sterkeste. Maten holder høy klasse. Dessverre ikke så mange kjøttretter å velge mellom til hovedrett, så de kresne bør sjekke menyen først. Kan anbefale lammet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 726petterg
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Beste restauranten vi prøvde i Alghero. Nydelige smaker. Forsetter, hovedretter og desserter smakte fortreffelig. Flott beliggenhet med fantastisk solnedgang. Servicen var topp.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Explorer58370
Anmeldt 22. juni 2017 via mobile enheter

Flott beliggenhet med vakker solnedgang. Maten og vinen treffer perfekt, og de topper det med god service.
Anbefales.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, jonasjorangerl

Reisende som så på The Kings, så også på

Alghero, Province of Sassari

Har du vært i The Kings? Del dine erfaringer!