Agoda.com
travelup.comUSD 241
Anmeldt 10. november 2016

Tilbake på Panorama for 6 året. Alltid vennlig og hjelpsom. Fantastisk service. Store og behagelige rom. Flott takterasse med utsikt over hele byen. Meget bra frokostbuffet. Beliggenheten er perfekt med nærhet til shopping og restauranter.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, Geir Morten R
Anmeldt 17. juli 2015 via mobile enheter

Tilbrakte en natt i Olbia. Etter søk på TripAdvisor falt valget på Panorama. Vi ble ikke skuffet. Innsjekkingen gikk knirkefritt, ble til og med oppgradert uten ekstra kostnad en romklasse. Da vi spurte om det var mulig med sen utsjekk (kl 16 istedetfor 11:30) var dette heller ikke noe problem. Betalte kun ett tillegg på €40. Resepsjonisten ble med og viste oss rommet samt utsikten fra takterrassen. Kjempemottagelse
Flotte og rene rom, samt god seng. Det var også safe på rommet.
Hotellet er sentralt lokalisert i Olbia, kun få meter og gå til de viktigste gatene.
Frokosten var også bra, både varme og kalde retter. Også her hyggelig og imøtekommende betjening.
Hotellet har takterrasse hvor en kan ta en drink eller øl mens en nyter utsikten over byen. Vi benyttet også terrassen til soling avreisedagen.
Vi fikk også anbefalt mulige spisesteder. Fulgte to av anbefalingen, middag og lunch. Begge gangene full treff.
Heller ingen problemer med utsjekk. Hotellet anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juli 2015
3  Takk, Jotungubben
Anmeldt 20. august 2014

Vi kom sent til hotellet og ble fulgt til rommene våre. Vi fikk oppgradere rom som var veldig store og flotte med deilig seng. På taket var det en super takterrasse med utsikt utover hele Olbia.
Frokosten var vidunderlig og med stort utvalg. Betjeningen var veldig hyggelig! Hotellet anbefales på det varmeste.

2  Takk, Pia S
Anmeldt 29. juli 2014

Etter grundig gjennomgang av TripAdvisor, valgte vi hotell Panorama til vår bryllupsreise.
Vi bodde en uke i hotellets Suite.
Hotellets personale er meget hyggelige og yter svært god service, og kommer med gode tips om råd til hvordan en kommer seg frem, hvor man bør spise etcetera.
Suiten var relativt romslig, hadde god utsikt, AC, Jacuzzi, minibar, safe og alt annet en kan ønske seg. Det vi velger å trekke litt for, er sovekvaliteten. Det var ingen sjenerende støy, men sengene var veldig harde.
Frokosten er også ett annet punkt jeg har valgt å trekke litt for. Den er nok over gjennomsnitt for området, men det er fortsatt ett stort rom for forbedring.

Alt i alt, vil jeg konkludere med at vi har hatt ett veldig trivelig opphold på dette hotellet, og vi kommer mest sannsynlig til å bo her neste gang vi skal til Sardinia.

1  Takk, tanglo
Anmeldt 4. juli 2014 via mobile enheter

Hotellet har flotte rom, bra/sentral beliggenhet i Olbia og ikke minst et meget hyggelig og service minded personale. Med god inkludert frokostbuffet gir et opphold her god valuta for pengene!

De beste restaurantene i Olbia er kun 5 min unna til fots og buss linje 10 til/fra flyplassen (1,50 €/pers) stopper ca. 100 meter unna.

Takk, SimenNOR