Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Vi trodde vi skulle bo på selve hotell Ariston, men fikk et skuffende rom i Palazzo Santa Caterina. Det lå kronglete til i forhold til resten av hotellet, ned flere bratte bakker og utenfor hotellområdet.
Parkeringen var langt unna og vanskelig å finne. Følte at vi bodde på et sted med tilgang til et 4 stjerners hotell. Bassengområde var stort og fint, med bar. Frokosten var fantastisk.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, sisjob
Anmeldt 18. mai 2016 via mobile enheter

Vi ankom natt til 4/5. Kjørt til døren. Grei innsjekk, vi hadde bestilt rom med balkong og havutsikt. Det anbefales, nydelig utsikt! Rommet vårt var veldig lytt, vi bodde i 2 etasjerett over spisesalen og der startet de tidlig. Kort vei til sentrum. Trapper og taubane ned til stranden. Veldig fin tur. Pent og rent på hotellet. Merket at det var litt tidlig på sesongen. Var ikke vasket ved bassenget. Der var det møkkete og det ble ikke ryddet der fra dag til dag.
Skal vi tilbake så bor vi gjerne på Ariston.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Ann L
Anmeldt 17. september 2015 via mobile enheter

Kort vei til det meste. Nydelig frokost med godt utvalg. Kule rom med filmplakater fra kjente filmer som Gudfaren. Noe harde senger. Mye bakker, men det er godt for kroppen. Mini market 5 min spasertur unna, samt mange fine restauranter og hyggelige italienere. Star tour sine reisende til dette hotellet har gratis wifi. Om du ikke er det, er det veldig dyrt.
Veldig fornøyd med valget av hotell.

Dato for oppholdet: september 2015
1  Takk, Isabelle H
Anmeldt 20. november 2013

Vi bodde på dette hotellet 19 Oktober - 22 November i 29 døgn.
Servicen i resturanten og resepsjonen var upåklagelig.
Stor forsjell på romene.Vi bodde i 2dre. etg. med havutsikt.Små rom.Lite bad.Lytt mellem rommene.Rent overallt.Vann varmer med allt tibehør.Kjøleskap som ble oppfyllt hver dag.TV, men bare ca 21 tommer.De reklamerer med WiFi, men dette kan bare glemmes. Utrolig gammeldags i dag. Jeg betalte 50 euro for en måneds tilgang men min kone sa : 50 euro for å site å vente !
Stedet er flott. Buss / Drosje holde plass er helt i nærheten.Veldig gode buss forbindelser.Et Gresk Teater ligger rett bak hotellet. Mange trapper / Nivå forskjeller i hele Taormina.Byen Taormina er svært koslig. En gågate med nesten alle motehusene representert her.
Ca. 680 trappe trinn ned til sjøen fra hotellet. Bør ha gode ben for å bevege seg rundt i dette området.Gode sko er påkrevd.

Romtips: Velg rom med havutsikt ellers kan dere få rom mot fjellveggen. Eller Palazzo Santa Caterina.Aneks nedfor hotellet med store rom.
Dato for oppholdet: november 2013
Takk, Kjell N
WebPRManagerPHI, Responsabile relazioni con la clientela på Hotel Ariston, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2014

Dear Mr Salomon,
It a great pleasure to know that you spent a long holiday with us !
Thank you for pointing out your very satisfactory stay at the Hotel Ariston and your positive feedback.
We also thank you for your suggestions : they will help us to improve the standard of our services.

We hope to welcome you back again.

Best Regards
Valeria Bosco
Booking office

Anmeldt 8. august 2012

Hvis du er ute etter en behagelig ferie er dette hotellet en god start. Fine rom med fantastisk utsikt over havet og det flotte landskapet. Hotellet har en privat strand som det også er transport til. Det tar ca 15 min å kjøre og koster 8 euro per person. Da får du solseng og parasoll med på kjøpet. Dette er en sten/grus strand med deilig vann, men det bølger veldig hvis det blåser.

Dato for oppholdet: august 2012
8  Takk, Aleksander N