Anmeldt 31. juli 2015 via mobile enheter

Et flott hotell med kort vei til sentrum med restauranter, barer og "hyggeligheter", inkludert shopping. Fine rom, god frokost og fint bassengområde. Hotellet er både vakkert og rent, med hyggelig og serviceinnstilt personale.

Hotellet har shuttel-biler til/fra strand som fungerer perfekt. Det er også taubane i nærheten.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Svein Ø
Memorahotels, Responsabile relazioni pubbliche på Eurostars Monte Tauro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2015

Kjære gjest ,
Vi er glade for å motta en slik positiv kommentar og glad for å lese den her deles med andre Tripadvisor medlemmer.
Det er en nytelse å lese at du har hatt hotellets fasiliteter , høflighet av våre ansatte og den fantastiske beliggenheten av huset vårt .
Vi er stolte over å vite at du har hatt alle om din ferie i Taormina. Hvis har sjansen, kan du gjerne dele med oss minnene dine på sosiale nettverk under hashtag #hotelmontetauro .
I håp om å ønske deg velkommen tilbake en gang snart i Taormina
Med Vennlig Hilsen
Francesca Bambara
PR Communication &Guest Relation Acc

Anmeldt 27. august 2014

Flott hotell med bra beliggenhet og hyggelig personale. Avstanden til sentrum var kort og rommene var helt greie. Et stort pluss at de tilbyr gratis "courtesy-room" hvor man kan dusje og stelle seg ved sen avreise.
Utsikten var helt fantastisk, og atmosfæren var personlig.

Vil definitivt anbefale dette hotellet for de som skal til Taormina.

Romtips: Høyt oppe, og rom-nummer 1-12 (feks. rom 509)
Dato for oppholdet: august 2014
1  Takk, larshaugehoel
Anmeldt 3. juli 2014

Hotellet har en flott beliggenhet med nydelig utsikt. Personalet var hyggelig og hjelpsomme. I forhold til prisen synes jeg både standarden på rommene og terrassene var for dårlige. I tillegg var det for dårlig skille mellom leilighetene på terrassen.
Vi hadde kun frokost på hotellet, og den var grei nok - men ikke imponerende.

Dato for oppholdet: juni 2014
1  Takk, jarlemann
Anmeldt 8. oktober 2013

Fint rom med utsikt over sjøen fra verandaen. Vennlig betjening som skaffet leiebil for oss. Vi fikk eget rom for og kunne dusje etter at vi hadde sjekket ut. Rent og fint rundt svømmebassenget. Flott restaurant med god mat, både frokost og middag.

Dato for oppholdet: oktober 2013
Takk, Fredrkjo
Anmeldt 25. juni 2012

Hotel Monte Tauro ligger som et perle i fjellsiden i Taormina. Vanvittig flott utsikt mot havet og vulkanen Etna bak. Veldig hyggelig og hjelpsomt personale. Vår balkong var avdelt mot naboen av store blomsterpotter, som jo ikke er veldig privat, men vi var 2 vennepar på tur og syns det var helt greit. Det fantes også balkonger som var delt med murvegger.

Du bør like litt trapper og oppoverbakker om du bor her, en bratt liten bakke ut fra hotellet og opp i byen, men litt trim og trening er jo bare sunt på ferie :)
Frokosten hadde det meste som er vanlig, egg og bacon ble laget etter bestilling, og ellers godt pålegg, oster, youghurt, honning, brød og kaker, frukt osv.
Vi hadde en herlig uke i Taormina, stedet er et "must" å besøke! Vakkert og frodig, og masse koselige smug og tranger gater med herlige restauranter og kafeer. Vi kommer helt sikkert tilbake :-0)

Dato for oppholdet: juni 2012
  • Reisetype: Reiste med venner