“Skuffende”

Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Bestilte pepperbiff medium stekt. Fikk servert biff som var nesten helt rå. Da vi klagde på dette tilbød de seg å steke biffen bedre, men uten beklagelser. Lite smak og alt tilbehør måtte bestilles ekstra. Et smakløst måltid. Det beste var nydelig jazzmusikk fra høyttalerne.

Takk, 685sisself

Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

En sen ettermiddags lunsj ble inntatt på tom mage. Da er alt godt. Rask betjening, men stedet bar preg av være en turistmaskin hvor det var om å gjøre å få flest mulig gjester igjennom på kortest mulig tid. Ikke spesielt serviceinnstilte og vi fikk ikke bordet vi ønsket. Ble sittende ytterst på et trappetrinn. Ikke behagelig. Drikket var iskaldt så det var bra. Carpaccio smakte bra, men 19€ er drøyt. Spagettirettene var OK. Et greit alternativ i turistfellene Taormina

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Henning H
Anmeldt 14. september 2016

Sjarmerende liten restaurant i travle Taormina. På venstre side litt etter byporten. Søkte ly her fra hordene i gågaten! Hyggelig og profesjonell betjening. Vi bestilte bakte aberguiner, melon/skinke og grillede grønnsaker til forrett. Aberguinene var nydelige! Indrefilét i rocefort-saus til hovedrett og panekotta til dessert. Stor, mør og perfekt stekt indrefilét.

Dato for besøk: september 2016
Takk, 757ninaa
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

God mat og drikke med super service og musikalske innslag gjorde susen: Dette er en kjempebra restaurant. Vi satt i trappa (!) og storkoste oss med de andre gjestene i ca 2 timer!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 699svein_
Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig atmosfære, og rask og god service! Spagetti carbonara di mare kan anbefales! Vel verd et besøk!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Compass264372

Reisende som så på Trattoria Tutti cca, så også på

Taormina, Province of Messina

Har du vært i Trattoria Tutti cca? Del dine erfaringer!