“Koselig uterestaurant med god mat og drikke”
Anmeldelse av Trattoria 4 Leoni

Trattoria 4 Leoni
Vurdert som nr. 679 av 2 859 Restauranter i Firenze
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Santo Spirito
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Vi fikk ett bord under en parasoll ute - fin atmosfære, hyggelig engelsktalende betjening. Slet litt med å finne ut hva vi ville spise da menyen kun var på italiensk. Men, vi spurte servitøren og fikk gode anbefalinger. Masse folk på restauranten, både lokale og turister. Anbefales på det varmeste. Ok priser.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Compass40162092731

Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Her vil vi anbefale å styre unna. Vi fikk hjelp av servitøren da vi ikke er så sterke i italiensk, men da maten kom viste det seg at vi bare hadde bestilt kjøtt og ikke noe saus/tilbehør. Et lite spørsmål fra servitøren om det var det vi ønsket hadde vært nok. Kjøttet var tørt. Så, igjen - styr unna om du er glad i mat

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Susanne Landgra... O
Anmeldt 10. juni 2019

Veldig hyggelig lunch sted, med god service og anbefalinger.
Hyggelig å sitte ute, om forholdene tillater.
God enkel mat og bra vin anbefalinger.
Deilig med et sted som ligger noe utenfor de klassiske "turistfellene"

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, BnAtravel
Anmeldt 23. april 2019 via mobile enheter

Hyggelig fra vi kom inn døren! Sultne efter Pisa og Firenze; vandring mellom/i vakre bygg. Vennlig hjelp fra engelsktalende servitør resulterte i en gigantisk fiorentinabiff vi neppe glemmer . Chianti C og en tiramisu til slutt før vi vandret salige over gamlebroen. Her vil jeg gjerne spise igjen!

Dato for besøk: april 2019
Takk, 993haraldl
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Vi besøkte denne restaurent etter sterke anbefalinger. Maten kom fort og var veldig god! Prøv ut kyllingen og pasta med sopp. Vinen og Desserten var også veldig god! Eneste minus med besøket var meny på italiensk og til tider treig service. Obs! Man må bestille bord på forhånd.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, anjasveen

Reisende som så på Trattoria 4 Leoni, så også på

Firenze, Province of Florence
Firenze, Province of Florence

Har du vært i Trattoria 4 Leoni? Del dine erfaringer!